ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בשירות המדינה

בהודעה ששלחה ההסתדרות לנציב שירות המדינה נכתב כי בעקבות ההחלטה החד צדדית של המדינה בעניין הרפורמה בשירות המדינה מוכרז סכסוך עבודה ■ יו"ר האגף לאיגוד מקצועי: "לא ניתן לבצע רפורמה בשירות המדינה באופן חד צדדי"

ההסתדרות הודיעה הערב (א') לנציבות שירות המדינה כי הוכרז סכסוך עבודה בשירות המדינה על רקע הרפורמה המתגבשת. בהודעת הסכסוך שנשלחה הערב לנציב שירות המדינה הודיעה ההסתדרות כי בעקבות ההחלטה החד-צדדית של המדינה בעניין הרפורמה בשירות המדינה מוכרז סכסוך עבודה.

הממשלה הכריזה לפני כחודש ימים באופן חד-צדדי על הרפורמה ומאז לא התקיים כל מו"מ. יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן אמר הערב: "בעקבות ההחלטה החד צדדית הוכרז סכסוך עבודה. לא ניתן לבצע רפורמה בשירות המדינה באופן חד-צדדי. אנו דורשים מהממשלה להימנע מפעולות חד-צדדיות, וכי כל רפורמה תבוצע בהסכמה, תוך ראייה של טובת השירות הציבורי ושמירת זכויות העובדים".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, אמר הערב: "לא נותרה לנו ברירה אלה להכריז על סכסוך עבודה. הרפורמה במתכונתה הנוכחית פוגעת בזכויות העובדים. ההסתדרות קוראת לממשלה להיכנס למו"מ מיידי ואינטנסיבי".