מכריו של יגאל ברייטמן המומים: "תכנן לפרוש ולהמשיך בחייו"

בכירים במערכת העסקית הגיעו לבית משפחת ברייטמן בצהלה לחלוק כבוד לרואה החשבון הבכיר שנהרג בתאונה האווירית סמוך לאילת ■ "הוא תכנן את הפרישה", סיפר חברו, "אבל זה לצערי כבר לא יקרה"

כשהם המומים וכואבים הגיעו הבוקר (ו') חבריו ומכריו לנחם את משפחתו של יגאל ברייטמן, מרואי החשבון הבכירים בארץ שנהרג אמש בהתרסקות המטוס הקל סמוך לאילת. "הצער עמוק, מדובר באיש יקר ומוכשר", הם אמרו היום.

לבית המשפחה בשכונת צהלה הגיעו איש העסקים בני שטיינמץ הממעט להופיע בפומבי ורעייתו וכן עורכי הדין יהודה ותמי רווה, חברי המשפחה. "מדובר בהלם בלתי רגיל", אמר עו"ד רווה בצאתו מבית המשפחה הדואבת. "הוא היה מאנשי העסקים הפעילים בזירה הציבורית שבנה במו ידיו את אחד העסקים המדורגים המצליחים בישראל בתחום ראיית החשבון".

דני ברנר, חברו של ברייטמן חשף בצאתו מבית המשפחה כי תיכנן לעזוב בחודש ינואר הקרוב לפרוש ולהעביר את ניהול הפירמה לשותפיו ולהמשיך בחייו, בעיסוקיו ובתחביביו. "הוא תכנן את ההמשך", סיפר ברנר, "אבל זה לצערי כבר לא יקרה".

"הבוקר קיבלתי את הידיעה המרה שחברי היקר - רואה החשבון יגאל ברייטמן נהרג בתאונת המטוס באילת", כתב חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג בעמוד הפייסבוק שלו. "יגאל היה מקצוען ואיש ציבור פעיל שבנה פירמה לתפארת . ליבנו דואב יחד עם משפחתו ואוהביו הרבים - יהי זכרו ברוך".

הלווייתו של ברייטמן צפויה להיערך ביום ראשון הקרוב בבית העלמין קריית שאול, אך הודעה רשמית בנושא טרם נמסרה מטעם משפחתו.

ברייטמן בן 68 במותו, היה מבעלי פירמת דלויט-ברייטמן-אלמגור, וכיהן בתפקידי מפתח, בין היתר כחבר דירקטוריון וכשותף מנהל ויושב-ראש מגזר הטכנולוגיה, המדיה והתקשורת העולמי. הוא התגורר עם אשתו השנייה, קלוד, בשכונת צהלה שבתל אביב ובקיסריה.

ההתרסקות התרחשה במהלך גישה שביצע המטוס לנחיתה, מסיבה שעדיין לא התבררה. השלושה, בריטמן ושני הנוסעים האחרים, נלכדו בתוך כלי הטיס וכוחות ההצלה חילצו אותם ופינו לבית החולים.

ברשות שדות התעופה פתחו בחקירה. מהממצאים הראשונים עולה כי צוות המטוס לא הכריז על מצב חירום ונראה "צולל" לעבר הקרקע. שניים מחבריו של ברייטמן שהיו גם הם על המטוס נפצעו באורח קשה והועברו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.