הקרקס הנודד של ברצלונה: 30 אלף ק"מ בעולם ב-17 יום

אחרי פולין, גרמניה, נורבגיה וישראל, תמשיך בארסה לתאילנד ומלזיה במסע המשחקים הקייצי שלה

אתמול (שבת) ביקרו ליונל מסי וחבריו בחברון, והשתעשעו עם הכדורגלנים הפלסטינים הצעירים; היום כולל הלו"ז הצפוף שלהם בין היתר ביקור בכותל, מפגש עם הנשיא שמעון פרס, ואימון באצטדיון בלומפילד ביפו; מי שחושב שבכך מסתכם סיבוב ההופעות של ברצלונה בקיץ הזה, כמובן טועה: מסעות הראווה של אלופת ספרד בפגרה הנוכחית יהיו אינטנסיביים במיוחד ויעברו בשש מדינות שונות מסביב לגלובוס, ובמהלכם ייגמעו שחקני הקבוצה 30 אלף ק"מ ב-17 ימים בלבד.

הקטאלונים חזרו לאימונים ב-15 ביולי, וב-24 ליולי קיימו את משחק ההכנה הראשון שלהם, בגרמניה מול באיירן מינכן; כעבור שלושה ימים שיחקו בנורבגיה מול קבוצת ולרנגה; בחלוף 72 שעות נוספות שיחקו בפולין נגד לחיה גדנסק.

ביום שישי אירחה ברצלונה את סנטוס הברזילאית, אתמול נחתה בישראל, והלילה כבר תמריא לכיוון תאילנד, שם תקיים ביום רביעי בבנגקוק משחק מול הנבחרת המקומית. לאחר מכן תמשיך הקבוצה לקואלה לומפור, מלזיה, למשחק מול כוכבי הליגה המקומית שאמור להיערך לעיני 100 אלף צופים. את העונה היא תתחיל רשמית בעוד שבועיים בדיוק, כשתארח בקאמפ נואו במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית את לבאנטה.

אגב, גם היריבה הגדולה של ברצלונה, ריאל מדריד, לא בדיוק נחה בקיץ הזה: המסע הבינלאומי שלה התחיל ב-22 ביולי ויסתיים ב-10 באוגוסט, וכולל ארבעה משחקים בארצות הברית, משחק בשבדיה, משחק בצרפת ומשחק אחד באנגליה.