אופנה ואמנות

מי הגיע בשיא הקיץ לתצוגת אופנה חורפית במוזיאון ת"א? ■ מי פינק את אורחיו בהופעה של שלומי שבת? ■ ומה למדה ליאורה עופר על העולם הווירטואלי?

בני משפחת אירני - רוני, ויוי, יוסי ואיתן - הבעלים המשותפים של רשת האופנה Factory 54, השיקו אתמול בבוקר (א') את קולקציית סתיו-חורף 2013-2014 של מעצבי על ומותגים מובילים בעולם, הנמכרים בחנויות הרשת. הלוקיישן שנבחר לארח את תצוגת האופנה היה מוזיאון תל אביב לאמנות. רבים ורבות התייצבו במיטב מחלצותיהם ונהנו מבוקר אלגנטי, שהחל במינגלינג, קפה, קוקטיילים, פירות ומאפים מתוקים. במבואה של המוזיאון הוצבו ספסלים שעליהם ישבו האורחים, וביניהם צעדו 40 דוגמנים ודוגמניות. הקרדיטים ניתנו לבימאי ומפיק התצוגה מוטי רייף, למעצב השיער והמאפר מיקי בוגנים ולמנהל הקריאיטיב והקניין הראשי של פקטורי 54, סיימון אלמלם.

שילה אורטונה, רוני אירני, לורנצו אורטונה, קולקציית סתיו חורף של פקטורי 54 / צילום: לם וליץ סטודיו
 שילה אורטונה, רוני אירני, לורנצו אורטונה, קולקציית סתיו חורף של פקטורי 54 / צילום: לם וליץ סטודיו

רוני אירני (במרכז) עם לורנצו ושילה אורטונה

הגיעו לפנטז על מלתחת החורף בדרכם לחופשות הקיץ: הנספח המסחרי של איטליה בישראל, לורנצו אורטונה, ורעייתו שילה; יפעת אירני; עו"ד צביקה פירון; ענת פדני; יעל רבהון, מנכ"לית אבוט ישראל; ג'ודי שלום ניר מוזס; מיכל ברעם; פרופ' יולי תמיר, נשיאת מכללת שנקר; ליאורה עופר; משה רוזנבלום; גילה פרס; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; אירית פדרמן-לנדו עם גיסתה ליאורה פדרמן, שהגיעה גם עם כלותיה רונה ושרונה, שכנותיה של משפחת אירני במגדל המלך דוד ברחוב הירקון; אתי רוטר; גרי סטוק, יו"ר ג'יימס ריצ'רדסון; רז'ין גנזי; נאוה ברק, יו"רית עלם; רחל לוטן; האדריכלית אורלי שרם; ד"ר ציפי לנדאו; מירי עזורי; ויוי רכיב בגזרה חטובה ומחמיאה; ורד פישביין; אורנה ברנר; פנינה רמון; אירמה מיכאלי, שחזרה ממונטה קרלו; עפרה רייף; משה טרי, לשעבר יו"ר הרשות לניירות ערך; מירי טוכמאייר עם בתה מאיה; ארנון תורן; חנה גרטלר; עדי תירוש; רונית רייכמן מלווה בבתה אריאל; גלית שלוש עם בתה מיכאלה, אורלי לובש ועוד.

הלר מפנק, מפנק, מפנק

חגי הלר, מנכ"ל לאומי קארד, אירח אמש (א') באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל אביב אירוע קיץ מפנק ללקוחות ושותפים עסקיים. המוזמנים נהנו מקבלת פנים ומארוחת ערב. באמנותי: הופעה של שלומי שבת.

נורית מור, יונל כהן, אירוע קיץ של לאומי קארד / צילום: אביב חופי
 נורית מור, יונל כהן, אירוע קיץ של לאומי קארד / צילום: אביב חופי

נורית מור ויונל כהן

בין הנוכחים: גדעון ושלום מוליוב, בעלי MGS ספורט (מגה ספורט ואדידס); גולן סימנטוב, מנכ"ל מגה ספורט; שלמה מאיר, משנה למנכ"ל מכשירי תנועה; אבי מרקוביץ', בעלי רולטיים; אבי באום, מנכ"ל חילן-טק; יונה פוגל, מנכ*ל פז; יונל כהן, המיועד לתפקיד יו"ר מגדל ביטוח ומגדל שוקי הון, ובת זוגו נורית מור; יפית לוי, מנהלת השיווק של רמי לוי שיווק השקמה; סולי סקאל ואשתו שרי; קובי סקאל; אייל סלוק, מנכ"ל דיזנהויז; סמדר אשכנזי, מנכ"לית סטודיו C; ענת לוין, מנכ"לית שילב; שחר תורג'מן, מנכ"ל הדקה התשעים ועוד.

עופר נכנסת לעולם הווירטואלי

ליאורה עופר, יו"ר מליסרון, עשתה אתמול (א') את דרכה לעיר חיפה. עופר הגיעה לגרנד קניון שבבעלותה להשקת מתחמי "מיקפה" ו"מיקסינמה" שנפתחו בקניון בהשראת עולם הילדים הווירטואלי המצליח "מיקמק". המבוגרים והילדים שהגיעו לאירוע בילו במתחם המשחקים האינטראקטיביים ובהקרנה פרטית של הסרט "המסע לכוכב המינימיקים".

ישראל סביון, ליאורה עופר, יניב חממי, משה רוזנבלום, השקת
 ישראל סביון, ליאורה עופר, יניב חממי, משה רוזנבלום, השקת

ישראל סביון, ליאורה עופר, יניב חממי ומשה רוזנבלום

את טקס קביעת המזוזה ערך הרב שמואל קפלן. התמנגלו עם הילדים: משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר מקבוצת מליסרון; יניב חממי, מנכ"ל קבוצת די.אי. סי טכנולוגיות ומייסד מיקמק; ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון; וניר שמול והדסה פתאל, בעלי חברת ריטייל-אין. עופר, שהיא גם סבתא גאה, התפעלה מהפעילות וסיפרה כי בעוד יומיים תגיע למתחם לבילוי של חופש גדול עם נכדתה מאיה בת ה-4.

הברנדס של בנט

חברי מועדון הבכירים של ה'סופרברנדס' של ישראל נפגשו בחמישי עם שר הכלכלה נפתלי בנט. למפגש, במלון דן בת"א, הגיעו כ-30 מנכ"לים שמותגיהם נבחרו על ידי הצרכנים כסופרברנדס: אריק שור, מנכ"ל תנובה; ניצן לביא, מנכ"ל סופרפארם; אלי דדון, מנכ"ל מפעל הפיס; רוני וינשטיין, מנכ"ל תה ויסוצקי; דורון ספיר, מנכ"ל כאל; סולי סקאל, הבעלים של סקאל; נאוה רביד, מנכ"לית לוריאל; ענת לוין, מנכ"לית שילב; נורית פישר, יו"רית ד"ר פישר; מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום; עמי הירשטיין, מנכ"ל מלונות דן ועוד.

נפתלי בנט, אריק שור, ניצן לביא, מועדון הבכירים של ה
 נפתלי בנט, אריק שור, ניצן לביא, מועדון הבכירים של ה

נפתלי בנט, אריק שור וניצן לביא

בשיחה פתוחה עם השר העלו המנכ"לים את הצעותיהם והמלצותיהם לקידום הכלכלה. בנט הכתיב לנוכחים את מספר הטלפון של העוזר האישי שלו וקרא להם להתקשר אליו ישירות בעת הצורך. אתי עמיעד, מנכ"לית הסופרברנדס הישראלי, וערן יסעור, עורך הספר "הסופרברנדס של ישראל", העניקו לשר עותק מהספר, בחתימת המנכ"לים שהשתתפו במפגש.

חולדאי שובר צום

מוסא חסדייה, מנכ"ל ובעלים של חברת הפרסום "סקטורס אלבוסתאני", אירח בחמישי מוזמנים רבים במסעדת הסוכה הלבנה בנמל תל אביב. האורחים הוזמנו לאירוע מיוחד לכבוד חג הרמדאן, שכלל ארוחת איפטאר לשבירת הצום, שהוגשה מול הים.

מוסא חסדייה, חאלד כבוב, רון חולדאי, ארוחת איפטאר לשבירת צום הרמדאן / צילום: ראובן קפוצינסקי
 מוסא חסדייה, חאלד כבוב, רון חולדאי, ארוחת איפטאר לשבירת צום הרמדאן / צילום: ראובן קפוצינסקי

מוסא חסדייה, חאלד כבוב ורון חולדאי

אורח הכבוד באירוע היה ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי. עוד הגיעו לכבד וליהנות ממטעמים ומשירתה של הזמרת לינה מח'ול: יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים; יעל רבהון, מנכ"לית אבוט ישראל; יוני בן מנחם, מנכ"ל רשות השידור; אחמד משרוואי, חבר מועצת העיר ת"א-יפו; וחאלד כבוב, שופט בית המשפט המחוזי לעניינים כלכליים, שהעלה זיכרונות עם חסדיה מתקופת הלימודים שלהם באוניברסיטת תל אביב, לפני כ-30 שנה.