מימוש נוסף של פימי בסקופ: מכרה מניות ב-40 מיליון שקל

קרן פימי מכרה היום במסחר השוטף מניות של סקופ בעיקר לגופים מוסדיים במחיר של 40 שקל למניה ■ ‏ישי דוידי, מנכ"ל פימי: "הקרן החליטה לממש את החזקותיה כעת, כאשר החברות נמצאות בתנופת צמיחה, עם כיווני עבודה טובים והנהלות חזקות"

‎‎חודשיים וחצי לאחר שמכרה מניות בהיקף של כ-45 מיליון שקל בחברת סחר המתכות סקופ, לידי מנהלה ומייסדה שמואל שילה, ביצעה היום קרן פימי מימוש נוסף של מניות בחברה. פימי מכרה היום במסחר השוטף מניות בהיקף של כ-40 מיליון שקל, בעיקר לגופים מוסדיים. בעוד שהמכירה לשילה בוצעה במחיר שהיווה פרמיה של כ-25% על מחיר השוק באותה תקופה, היום בוצעה ההפצה בשער של 40 שקל למניה, המהווה הנחה של כ-4.5% על המחיר בפתיחת המסחר.

‏‏‏פימי החזיקה טרם המכירה ב-21.4% מהון המניות של סקופ, בשווי כספי של כ-97 מיליון שקל. לאחר המכירה, תרד פימי להחזקה של 12.1%, החזקה ששוויה הנוכחי נאמד בכ-53 מיליון שקל.

‏המימוש בסקופ מצטרף למימושים אחרים שביצעה הקרן בחודשים האחרונים, ובהם מכירת כל ההחזקה בגניגר ומימושים חלקיים ברבל ובפריורטק. סך ההשקעה בחברות אלה נאמד בכ-88 מיליון שקל, והרווח מהמימושים האחרונים נאמד בכ-132 מיליון שקל, ומשקף תשואה שנתית ממוצעת של 30%.

‏ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל פימי, מסר היום כי "המימושים מהווים חלק מהאסטרטגיה של הקרן לרכישת חברות והשבחתן, ומציאת עיתוי נכון מבחינת החברה, השותפים והקרן, לממש את אחזקותיה. הקרן החליטה לממש את החזקותיה כעת, כאשר החברות נמצאות בתנופת צמיחה, עם כיווני עבודה טובים והנהלות חזקות. פימי תמשיך בנחישות ברכישת חברות והשבחתן".