מיקרומדיק מינתה את סטיבן איתן למנכ"ל

איתן ניהל בחמש השנים האחרונות את חברת אקסלנז ביוסיינס והוביל אותה לפיתוח מוצרים עם יעילות קלינית שזכו לאישור ה-FDA

מיקרומדיק מקבוצת ביו לייט , המתמחה בפיתוח, מסחור וקידום של פתרונות בתחום הדיאגנוסטיקה הסרטנית לזיהוי מוקדם של מחלות הסרטן, מודיעה היום (ד') על מינויו של סטיבן איתן כמנכ"ל מיקרומדיק.

איתן ניהל בחמש השנים האחרונות את חברת אקסלנז ביוסיינס והוביל אותה לפיתוח מוצרים עם יעילות קלינית שזכו לאישור ה-FDA. כמו כן, הוביל בהצלחה את פעילות ההשקה של מערכות החברה בכלל זה הקמת מערך המכירות בארה"ב וכן הוביל את התהליך האסטרטגי לפיתוח מוצריה העתידיים של החברה.

מנכ"ל ביו לייט סוזנה נחום זילברברג מסרה כי "אנו שמחים על הצטרפותו של סטיבן איתן לקבוצה. סטיבן מביא עימו ידע נרחב וניסיון רב בתחומים של ניהול בינלאומי וגיוס כספים, ובכלל זה הוביל מהלכי פיתוח, שיווק ומכירות בינלאומיות בתחום הביומד. אנו מאמינים ביכולתו ובניסיונו של סטיבן בגיבוש אסטרטגיה עסקית וקלינית ובהקמת והובלת מערכי מכירות אשר הינם בעלי ערך רב עבור החברות בקבוצה. סטיבן יוביל את יישום פעילות הפיתוח של הטכנולוגיות השונות והמעבר לשלב המכירות והמסחור. מיקרומדיק מקדמת מספר פרויקטים פורצי דרך בתחום הדיאגנוסטיקה הסרטנית וניצבת בפני הזדמנות עסקית של ממש בשנים הקרובות. אנו מעריכים כי הצטרפותו של סטיבן עשויה לקדם את החברה בדרך למימוש הפוטנציאל העיסקי הגלום במוצריה".

איתן ציין כי "אני מודה לדירקטוריון על האמון והבחירה בי כמנכ"ל ורואה בתפקיד אתגר גדול ומחויבות. למיקרומדיק נכסים בעלי פוטנציאל רב, הכוללים טכנולוגיות מתקדמות, כוח אדם איכותי ופורטפוליו חברות מרשים ומגוון. כל אלו יאפשרו לנו לבנות פלטפורמה לצמיחה ולחיזוק מעמדה העסקי והתחרותי של החברה בתחום הדיאגנוסטיקה הסרטנית, תחום אטרקטיבי וצומח, לרווחת חולי הסרטן, כמו גם למשקיעי החברה".