ירידה של 26% בהכנסות טאואר ל-125 מיליון דולר

עם זאת, בהשוואה לרבעון הראשון השנה נרשמה עלייה של 11% ■ ראסל אלוונגר: "במהלך הרבעון השני רשמנו הישגים משמעותיים ברוב תחומי העיסוק שלנו"

טאואר מדווחת הבוקר (ה') על תוצאות הרבעון השני עם ירידה של 26% בהכנסות ל-125 מיליון דולר. עם זאת, בהשוואה לרבעון הראשון צמחו ההכנסות ב-11%. בחברה מסבירים את הירידה לעומת הרבעון המקביל אשתקד בירידה החוזית בנפח הייצור, עליה הודיעה החברה בעבר, בגין הסכם היצור עם מיקרון במפעל החברה בנישיוואקי יפן.

הרווח הנקי, על בסיס non-GAAP, ברבעון החולף הסתכם ב-18 מיליון דולר, בהשוואה ל-6 מיליון דולר ברבעון הקודם. ההפסד הנקי, על בסיס GAAP, הסתכם ב-23 מיליון דולר או 59 סנט למניה.

במועד פרסום הדוחות סיפקה החברה תחזית מכירות לרבעון השלישי של שנת 2013 של בין 130 מיליון דולר ל-140 מיליון דולר, אמצע טווח התחזית משקף צמיחה בשיעור של 8%.

המנכ"ל ראסל אלוונגר ציין כי "במהלך הרבעון השני של 2013 רשמנו הישגים משמעותיים ברוב תחומי העיסוק שלנו. חברנו ללקוחות מובילים בכניסה למספר תחומים חדשים בהם אנו היצרן הבלעדי. אנו ממשיכים בתהליך ההתייעלות התפעולית המאפשר לנו לרשום שיעורים משופרים של רווח גולמי ותפעולי".