הפרסומאי מוסא חסדייה מכר את חלקו בעיתון "כל אל ערב". בסביבתו של חסדייה אומרים כי חלקו בעיתון, שעמד על 62.5% מהמניות, נמכר תמורת כ-7 מיליון שקל. הרוכש הוא שותפו של חסדייה, פאיז אשתווי.
חסדייה החליט למכור את חלקו בגוף המדיה בשל ניגוד העניינים המלווה את העובדה שהוא גם מנכ"ל ובעלים של אחד ממשרדי הפרסום הבולטים בשוק המגזרי, "סקטורס אל בוסתאני".
קבוצת "כל אל ערב" שהוקמה בשנת 1987, כוללת את השבועון "כל אל ערב", את מגזין הנשים "ליידי" ואת האתר "אל ערב".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.