רני רהב מתכסח עם גולשים בפייסבוק - והם מחזירים לו

רהב ענה לפוסט שהעלה העיתונאי אורי משגב בפייסבוק, סירב לחשוף את שכרו, ענה לטענות נגדו והתייחס למכתב ששלח ליועמ"ש: "אני עושה זאת מליבי בלבד"

איש יחסי הציבור רני רהב ענה בפייסבוק לעיתונאי "הארץ" אורי משגב, לאחר שהאחרון פרסם טור בו הוא מבקר את רהב על פנייתו ליועמ"ש כדי לבדוק את "התוהו ובוהו שמתרחש בבורסה", והשניים נכנסו לויכוח חריף, במסגרתו ביקש משגב מרהב לחשוף את שכרו כיחצ"ן של קבוצת אי.די.בי.

נזכיר כי בשבוע שעבר רהב שלח מכתב חריג ליועמ"ש יהודה וינשטיין, בדרישה להקים ועדת חקירה באופן מיידי על מנת לבדוק את "התוהו ובוהו שמתרחש בבורסה לניירות ערך בתל-אביב".

רהב כתב בתגובה לפוסט של משגב בנושא: "אורי יקר, אני חי חי קיים ואמיתי. לצערי, בהקשת שמך בגוגל הדבר היחיד שעולה ומיד היא כתבה אומללה שנתת ב'עין השביעית' בעקבות פיטוריך מ'ידיעות אחרונות'. לידיעתך, רון פיטר את הפחות טובים ובטח את הפחות זכורים!!!!! אז אני שואל אותך מי חי? מי אמיתי? אני או אתה!!!!!! ובכן אני.

"האמת שמאז פיטוריך, לצערי קפץ עליך העצב. אני מקווה שתתאושש קצת... אני יודע שקשה לך עם הצלחות, אבל תתרגל - יש כאלה שעושים את זה מבלי שמפטרים אותם, יש כאלה שעושים את זה! ולך ניתנת האפשרות לכתוב האם אני באמת!!! אז בוא ניתן לציבור להחליט מי באמת ומי לא! מי עילג ומי לא פוטר... אני במקומך הייתי שותק. שנה טובה".

משגב, מצידו, אמר כי מילותיו של רהב הן "בסך-הכול וזלין מילולי", ובעקבות כך התגלע ויכוח בין רהב, משגב וגולשים נוספים. משגב פנה לרהב בבקשה לחשוף את שכרו, וכתב: "אנא חשוף כאן מה שכר-הטרחה החודשי שלך תמורת שירותי היח"צ והליקוק שאתה מעניק לנוחי דנקנר וסלקום. מגיע לנו לדעת כמה משלמים לך בשביל להפריע לחיינו, ליועץ המשפטי ולמרחב הציבורי עם המכתבים שלך. ספר לנו באיזה סכום מדובר.

"דבר במספרים. מה הריטיינר החודשי שלך מאי.די.בי אחזקות, כולל כל חברות-הבת? כמה אתה מקבל ממפעלות דנקנר לחודש? זו שאלה פשוטה", ציין משגב, והוסיף: "לחילופין, רן - כמה כסף דרוש כדי שנעביר אותך לצד שלנו והחל ממחר תשלח מכתבים בעד צדק חברתי, צדק חלוקתי, צמצום פערים, חיזוק הרגולציה, הגבלת מינוף, עצירת הביזה, ועדת חקירה והעמדה לדין של שודדי הפנסיות? אנא נקוב מספר. מי יודע, אולי נצליח לארגן כאן מגבית ונגייס את הסכום הדרוש. כמה?"

רהב לא הסכים לבקשתו של משגב וכתב: "זה מה שיש לך לומר לי? חצוף! מי אתה בכלל??? בקושי 12 איש ענו לך למסמך העלוב שלך!!! במקומך הייתי שותק!

"אורי יקר, אתה זה שמבזבז את המרחב הציבורי, ואתה עוד מקבל שכר על כך. אני עושה זאת מליבי בלבד, למרות שאתה מנסה לצייר זאת כי אני עושה זאת מטעם חברה כזו או אחרת ... אנא תתעורר, תתעורר".

רהב סיכם באומרו: "בשאלות על כסף אני עונה רק לנציגי מס הכנסה, ולהם בלבד".

רני רהב
 רני רהב