בונדסליגה: חוזה בסך 30 מיליון אירו להרטה ברלין עם נייקי

הקבוצה הגרמנית, בה משחק הישראלי בן שהר, האריכה את חסות ההלבשה עם החברה האמריקאית עד לשנת 2025

נייקי האריכה ב-10 שנים את ההתקשרות שלה עם הרטה ברלין. מועדון הכדורגל, שעלה העונה לבונדסליגה ופתח את העונה בגרמניה עם נצחון מרשים של 1-6 במחזור הפתיחה על איינטרכט פרנקפורט, ימשיך ללבוש את מדיה של החברה האמריקאית עד שנת 2025, ובכך תימשך ההתקשרות ארוכת הטווח בין הצדדים, שהחלה ב-1999.

על-פי אתר sponsors.de, חסות ההלבשה הנוכחית עם נייקי מכניסה להרטה, בה משחק החלוץ הישראלי בן שהר, כ-3 מיליון אירו בשנה, והעסקה החדשה אמורה להיות באותו סדר גודל. כלומר, היא תהיה שווה כ-30 מיליון אירו בסך הכל. עם זאת, הסכום הסופי תלוי גם בכמות חולצות המשחק הרשמיות ("רפליקות") שתצליח למכור הקבוצה מעיר הבירה הגרמנית.

נייקי מייצרת את החולצות של קבוצות נוספות מהבונדסלגיה הגרמנית, כגון ורדר ברמן, מיינץ, פרייבורג ואיינטרכט בראונשוויג. האלופה, באיירן מינכן, מקבלת חסות מהמתחרה הגדולה של נייקי, אדידס (שהיא גם בעלת מניות בבאיירן).

חוזה ההלבשה היקר ביותר בכדורגל העולמי שייך כיום לנייקי, עם מנצ'סטר יונייטד: מכניס לאלופת אנגליה כ-23.5 מיליון ליש"ט בשנה (כ-27.3 מיליון אירו). הצדדים צפויים להאריך את ההסכם ביניהם, שמסתיים בתום עונת 2014/15, ולשדרגו באופן ניכר.