גיוון אימג'ינג קיבלה אישור לשיווק גלולת הדור הבא בארה"ב

החברה תחל בשיווק הגלולה כבר ברבעון הרביעי ■ גיוון: הטכנולוגיה המשופרת של PillCam SB מספקת בדיקה מעמיקה ומדויקת יותר של המעי דק עבור חולים הסובלים ממצבים כמו מחלת קרוהן ודימום בלתי מזוהה

גיוון אימג'ינג , המפתחת במוצרי אבחון למערכת העיכול וחלוצה בתחום אנדוסקופקיה באמצעות גלולה, הודיעה היום (ג') כי קיבלה אישור ממינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) עבור גלולת הדור הבא - PillCam SB3 - לגילוי ומעקב אחר אי-סדירויות במעי הדק הקשורות במחלת קרוהן, בדימום בלתי מזוהה ובאנמיה עקב חוסר ברזל.

"לאחר יותר מ-2 מיליון בדיקות שבוצעו מאז הוצג הדור הראשון של ה-PillCam SB, לגלולה יש השפעה משמעותית על הטיפול בחולה בארצות הברית ובשאר לעולם", אמר חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג. "אנו מאמינים שגלולת ה-PillCam SB3 תשפר את הביצועים הקליניים של בסיס הלקוחות הגדול שלנו בארה"ב ותרחיב את השוק למוצר בקרב רופאים נוספים אשר עדיין אינם מבצעים פרוצדורות אנדוסקופיה באמצעות גלולה".

גלולת ה-PillCam SB3 משלבת שיפור של 30% ברזולוציית התמונה, וביחד עם טכנולוגיית adaptive frame rate מאפשרת הדמיה מפורטת ונרחבת יותר של המעי. בנוסף, המערכת מציגה שיפור משמעותי בתהליך עיבוד הווידאו בגלולת PillCam SB3. אלגוריתים יחודי אשר נוסף לתוכנה החדשה של המערכת מאפשר הידור מתוחכם מאד של צילומי הוידיאו אשר יעיל בכ-40% מזה של גלולת הדור הקודם.

החברה מתכננת להתחיל לשווק את הגלולה בארה"ב החל מהרבעון הרביעי.