חנין זועבי בדרך החוצה מהכנסת? תתמודד לראשות העיר נצרת

חברת הכנסת חנין זועבי, ילידת העיר נצרת, עשויה להכריז כבר היום על התמודדותה לראשות העיר ■ "אני שוקלת את זה מאוד ברצינות", אמרה לחדשות 2 באינטרנט

בשנים האחרונות הפכה חברת הכנסת חנין זועבי לאחת הדמויות השנויות ביותר במחלוקת במפה הפוליטית, כעת נראה כי היא עשויה לעזוב את מקומה במשכן הכנסת ולהחליפו בכס עיריית נצרת.

על-פי גורמים ממשפחת זועבי, חברת הכנסת מבל"ד, צפויה להכריז כבר היום במסיבת עיתונאים על התמודדותה לראשות העיר. שמועות על כוונתה של זועבי לרוץ לתפקיד רחשו לאחרונה בעיר וכעת נראה שגמלה בליבה ההחלטה.

בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט אמרה ח"כ זועבי כי לא החליטה עדיין אם לקיים מסיבת עיתונאים רשמית, אך לא הכחישה את כוונותיה. "אני שוקלת מאוד ברצינות להכריז על התמודדותי", אמרה.

מערכת הבחירות בעיר נצרת גועשת בשבועות האחרונים, זאת לאחר שסגנו של ראש העיר הנוכחי הכריז על פרישתו מתנועת חד"ש ועל כוונתו להתמודד גם הוא על התפקיד הבכיר בעיר. במקביל, ראש העיר המכהן ראמז ג'ראייסי, טרם הודיע אם הוא מתכוון להתמודד לתפקיד פעם נוספת.

זועבי, ילידת העיר נצרת, פרצה לתודעה בשנים האחרונות בעיקר בשל השתתפותה במשט "המרמרה" לעזה ובעקבות שורה של אמירות פרובוקטיביות שהפכו אותה לאחת הדמויות המוכרות ביותר בכנסת.