הפרסומת של בזק עם גידי גוב - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים משמעותית בהשוואה לממוצע

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, שבה גידי גוב בורח משוורים ברחובות ספרד, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר, כאשר השבוע היא מתברגת גם לראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר.

שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 20.3%; ואילו שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים משמעותית בהשוואה לממוצע-החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.5%, עם עוצמת זכירה הגבוהה ב-30% מהממוצע.

בזק מכניסה לטבלה השבועית פרסומת נוספת - קמפיין החסויות של החברה, גם היא בכיכובו של גוב, שמתחפש לדמויות שונות.

הפרסומת של ישראכרט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של חברת בזק, עם סך השקעה גבוה יותר באופן משמעותי (2.5 מיליון דולר).

ירידה בהשקעה השבועית

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 514 (לעומת 542 בשבוע שעבר); כאשר גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-43.5 מיליון דולר - ירידה של 8% לעומת השבוע שעבר.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי 3 הפרסומות - הפרסומת המשותפת של לאומי קארד ופלאפון, הפרסומת של סלקום והפרסומת של בזק בינלאומי - כלל לא שודרו במהלך השבוע האחרון, ובכל זאת דורגו בטבלת הפרסומות הזכורות ואהובות.

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות