נציגות האג"ח של אי.די.בי פתוח מתנגדת למתן ארכה נוספת

נציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.פי פתוח הודיעה לבית המשפט כי "רב בה הנסתר על הגלוי" בכל הנוגע להצעת ההסדר החדשה ■ לכן, נציגות האג"ח מבקשת לא לדחות את כינוס אסיפות הנושים ומתנגדת למתן ארכה נוספת לדנקנר

נציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי פתוח הודיעה היום (ו') לבית המשפט כי היא מתנגדת למתן ארכה לנוחי דנקנר, כפי שהוא ביקש אתמול, על רקע פוטנציאל העסקה המתגבשת בין אי.די.בי לבין איש העסקים האוקריאיני אלכס גרנובסקי.

כבר בפתח הדברים נכתב בהודעת הנציגות, שהוגשה ע"י עו"ד גיא גיסין ממשרד גיסין ושות' ועו"ד אייל רוזובסקי, כי בכל הנוגע להצעת ההסדר הנוכחית של דנקנר, "רב בה הנסתר על הגלוי". נציגות מחזיקי האג"ח מטילה ספק בכל הנוגע לעסקת דנקנר-גרנובסקי ומציינת בהודעה לבית המשפט כי "די בעניין חטוף בה כדי להבין שלא מדובר בהצעת הסדר ממשית, אלא במסמך שחובר בתפרים גסים, ככל הנראה מתוך ניסיון נוסף של בעלי השליטה בקונצרן - אחד מני רבים - לקנות לעצמם זמן ולעכב את הקץ הבלתי נמנע, מבלי לסכן ולו שקל אחד מכיסם".

לטענת נציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי פתוח, קיימים נושאים רבים שנותרו פתוחים בהצעת ההסדר החדשה של דנקנר. כך למשל, המתווה המוצע אינו מבהיר מהן הבטוחות שיועמדו לצורך הבטחת ביצועו בפועל, לטובת מי יועמדו הבטוחות ומתי יהיה ניתן לחלט אותן.

לכן, נציגות האג"ח מתנגדת למתן ארכה נוספת לדנקנר ולדחיית כינוס אסיפות הנושים המוקדמות, שנקבעו ליום ראשון. זאת לאחר שאתמול דנקנר הגיש לבית המשפט בקשה דחופה לדחות את כינוס האסיפות, לאור האפשרות של גרנובסקי יושיע את אי.די.בי וימלא את קופת המזומנים שלה.

עמדתם של נציגות האג"ח עולה בקנה אחד עם עמדתו של הכנ"ר, ששלח אתמול (ה') בערב מכתב לבית המשפט, בו הוא הביע התנגדות לדחיית כינוס אסיפות הנושים המוקדמות.