עדיין גדול: "האח הגדול" בראש טבלת הרייטינג השבועית עם 34%

שבוע טוב לערוץ 1: מהדורת "מבט" כמעט משתווה לחדשות 10; שידורי האתלטיקה מגיעים בשיא ל-6% רייטינג

הממוצע שבועי של מהדורת "מבט" של ערוץ 1 עמד השבוע על 6.1% רייטינג - מאוד קרוב למהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 שעמדה על 7.2%. מדובר בנתון גבוה יחסית לערוץ הציבורי, שעשוי אולי להעניק תחושת אופטימיות זהירה לרשות השידור במצבה הנוכחי.

כמובן שהמהדורה נהנית בעיקר מהרוח הגבית של יוסיין בולט וחבריו מאליפות העולם באתלטיקה במוסקבה המשודרת בימים אלה בערוץ. באופן כללי, העניין של הקהל במשחקים הוא מועט והם מגיעים עד ל-6% צפייה ברגעי השיא לכל היותר. רגע הישגו של בולט בתחרות ה-200 מטר הביא אתמול (שבת) 4.5% צפייה לערוץ 1 והמשדר כולו לא עלה על 3% צפייה.

בסוף השבוע, נרשם תיקו בין "יומן" ובין "שישי" של ערוץ 10 - 5.4% צפייה. אולי זה היעדרה של אילה חסון (השוהה בחופשה) שהביא לירידה בצפייה של מגזין יום שישי של הערוץ הראשון, ואולי זו הפקעת זמן המסך של שידורי היומן לטובת עיסוק בענייני רשות השידור שהבריח צופים.

"יומן" שידרה במשך דקות ארוכות כתבה חד-צדדית על הפגנת עובדי רשות השידור מול ביתו של שר התקשורת גלעד ארדן, שלוותה בהתייחסות פרשנית של עודד שחר שתקף את הממשלה ולבסוף נערך גם דיון באולפן.

בצמרת טבלת הרייטינג, משדר ההדחה של "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת - עם 34% צפייה רגילים לעונה. "עבודה ערבית" התחזקה השבוע ל-25.1% צפייה וכמעט השתוותה ל"סברי מרנן" שעמדה בפרק המוקדם ששודר ביום שני על 25.9%.

גם המשדרים של רשת מתחזקים השבוע. "המירוץ למיליון" הגיעה במוצאי שבת ל-29.4% (פרק לקט ששודר מוקדם יותר השבוע זכה לנתונים נמוכים יחסית). "כלוב הזהב" התחזקה ל-21%.

בערוץ 10 השבוע - "השד העדתי" נחלשת ל-11.6%, כשהיא עוברת מעט את "הרווק", והיא התוכנית הנצפית של הערוץ.

רייטינג
 רייטינג