ערוץ 10 לא מוותר: רכש אלטרנטיבה ל"הישרדות VIP"

רכש את "!I'm a celebrity... get me out of here" - פורמט ריאליטי בריטי מצליח, ולצדו רכש פורמט ריאליטי מקורי שפיתח עמי גלאם

ערוץ 10 רכש שני פורמטים של תוכניות ריאליטי ומתעתד להציב אותן כתוכניות דגל בלוח השידורים של שנת 2014.

ל"גלובס" נודע כי הערוץ רכש את "!I'm a celebrity... get me out of here" - פורמט בריטי מצליח, ולצדו רכש פורמט מקורי שפיתח עמי גלאם, שעזב באחרונה את זכיינית ערוץ 2 קשת.

במסגרת פורמט הריאליטי שפיתח גלאם, זוגות פרודים או גרושים יתבקשו להתחרות יחד במגוון משימות ולהתמודד עם שורה של מכשולים, על מנת לזכות יחד בפרס שיעבור לילדיהם המשותפים. טרם הוחלט מי תהיה חברת ההפקה.

הפורמט "!I'm a celebrity... get me out of here" עלה בבריטניה בשנת 2002, ומאז שודרו 12 עונות שונות שלו בהצלחה בממלכה המאוחדת ועונות נוספות בעולם. הפורמט של רשת ITV כולל בתוכו 8-12 ידוענים המתיישבים בלב ג'ונגל מבודד. בסוף התקופה, אחד מהם מוכרז כמלך או מלכת הג'ונגל.

התוכנית עשויה להוות תחליף לאבידה הגדולה שספג ערוץ 10 בשל המחלוקת המשפטית סביב הפורמט "הישרדות". מאז ירדה תוכנית הדגל מעל מסך הערוץ, בשל ההחלטה של מחזיקי הפורמט להעבירה לזכיינית ערוץ 2 רשת, לא הצליח הערוץ לשחזר את ההצלחה בנתוני הצפייה.

3 תוכניות ריאליטי בהם תלו בערוץ תקוות רבות - "הרווק", "אקסטרים מייקאובר" ו"מעושרות" - הסתיימו במפח-נפש, כאשר נתוני הצפייה שנרשמו הקיץ היו נמוכים מאוד, בעיקר ביחס להשקעה הכלכלית. ממוצע הרייטינג בפריים-טיים של הערוץ עומד על כ-8%.

מערוץ 10 נמסר: "אנחנו לא מגיבים לתוכניות בפיתוח".