רגע השיא של תיקי הגב: הצצה לקולקציית התיקים לגברים

החזרה לבית הספר היא הזדמנות מצוינת להתחדש בתיק גב אופנתי שישדרג את המראה

שתי סיבות עיקריות יגרמו לכם לבדוק מקרוב את הקולקציות של תיקי הגב לגברים: הראשונה היא שהגיעו קולקציות חדשות. השנייה היא שהן מתהדרות בקו חדש, מתוחכם ומינימליסטי.

בשנים האחרונות עשה תיק הגב הגברי דרך ארוכה, והעונה נראה שהוא מגיע לאחד מרגעי השיא שלו. לצד המותגים הספורטיביים שכבר שנים פועלים בתחום, הפעם גם בתי אופנה יוקרתיים, כמו מארק ג'ייקובס, לואי ויטון וגוצ'י, זיהו את הפוטנציאל ועיצבו תיקי גב אלגנטיים, יוקרתיים ואיכותיים בקו צעיר וחדשני עם שיק צעיר ועכשווי. לצד אלה, מותגים אורבניים יותר, כמו פריטג', טימברלנד ובאגו, מציעים תיקי גב מלבניים, מרובעים, בהדפסים צבעוניים או מונוכרומטיים ותיקי גב גדולים יותר בסגנון המטיילים. כל אלה פונים לקהל הגברים שאינם מצטיידים בתיק מחויט וקלאסי.

המראה המתקבל עם תיק גב הוא רפוי ונינוח, בין נוצץ למרופט, בין הרוקיסטי לגותי - תלוי באיזה תיק תבחרו. כך או כך, רוב הדגמים הרפתקניים באופיים ומעוצבים במראה מחוספס אך יוקרתי, בצבעוניות של שחור, חום, אפור, ירוק זית ובדי דנים מעובדים. מי שמחפש תיק גב בעל אמירה אופנתית במיוחד - לא עוד סולידית אלא מושכת תשומת לב - ימצא את מבוקשו בדגמים שאינם שגרתיים בצבעוניות, בטקסטורה או בגודל שלהם. לעומת זאת, גם הגברים המחויטים יוכלו למצוא תיקי גב מרשימים, שישתלבו יפה בזכות העיצוב האלגנטי שלהם.