חשד: היי-טקיסט העלים הכנסות במאות אלפי שקלים ממיזם בינלאומי

עופר שוורץ חשוד כי העלים הכנסות מדמי ייעוץ וממיזם בינלאומי בקפריסין ■ החקירה נגדו נפתחה בעקבות מידע שהתקבל ב"קו הצדק" של רשות המסים

איש היי-טק מגבעתיים חשוד כי העלים הכנסות ממיזם בינלאומי ומדמי ייעוץ, בגובה מאות אלפי שקלים. החשוד, עופר שוורץ, בן 39 מגבעתיים, נעצר לחקירה הבוקר (ד') על-ידי רשות המסים ושוחרר בתנאים מגבילים על-ידי בית משפט השלום בתל-אביב.

החקירה הסמויה כנגד שוורץ נפתחה בעקבות מידע שהתקבל ב"קו הצדק" ("המלשינון") של רשות המסים, לפיו החשוד אינו מדווח על מלוא הכנסותיו.

במהלך החקירה של מחלקת המודיעין במשרד חקירות מס הכנסה תל-אביב נמצאו חשבוניות שנתן החשוד כנגד הכנסות שקיבל, דפי חלוקת רווחים ומסמכים נוספים, המעידים על קבלת כספים מחו"ל תמורת שירות וייעוץ שנתן החשוד.

אתמול (ג') נפתחה החקירה הגלויה נגד החשוד, במסגרת מבצע שטח אזורי שקיים משרד השומה תל-אביב 5, במהלכה נערך חיפוש בביתו על-פי צו שופט, והחשוד הובא לחקירה.

בחקירתו הודה החשוד כי היה שותף במיזם שהוקם בקפריסין יחד עם שותף ירדני ושותף קפריסאי. כמו כן הודה כי לא דיווח על הכנסותיו משירותי הייעוץ בשנים 2007 עד 2009 בסכום מצטבר של מאות אלפי שקלים, וכי לא דיווח לפקיד השומה על פתיחת עסק ולא הגיש דוחות לרשויות המס כמתחייב על-פי החוק.

בתום החקירה הוא שוחרר בערבות, הוצא כנגדו צו עיכוב יציאה מהארץ, ודרכונו הופקד ביחידה החוקרת.