קמפיין סודה סטרים שנפסל לשידור בחו"ל יעלה בישראל

‏הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל באמצעות LOWE מבית מקאן-אריקסון

‎‎חברת סודה סטרים ישראל תעלה בישראל לקראת החגים את הקמפיין המדובר שלה שנפסל בעבר לשידור בחו"ל.

הקמפיין נפסל לאחר שרגולטורים במדינות שונות טענו שהוא פוגע בתעשיית המשקאות המוגזים. בתגובה החברה העלתה אותו ליו-טיוב, שם הוא נצפה על-ידי רבים ברחבי העולם.

‏הקמפיין יעלה בישראל בהשקעה של 1.5 מיליון שקל באמצעות חברת LOWE מבית מקאן-אריקסון, שקיבלה לאחרונה את תקציב הפרסום של סודה סטרים.