גרשון וייסמן, סמנכ"ל הסחר של מגה, מסיים את תפקידו

זאת אחרי 5 שנים ■ בתפקיד סמנכ"ל הסחר ישמש זמנית מנכ"ל מגה, מוטי קרן

שבועות ספורים אחרי ההכרזה על התוכנית האסטרטגית החדשה של רשת מגה, גרשון וייסמן, ששימש כסמנכ"ל הסחר ונחשב למספר 2 ברשת, מסיים את תפקידו. וייסמן, ששימש בתפקידו במשך 5 שנים, נכנס לתפקידו בתקופת המנכ"ל הקודם, זאב וורמברנד.

בתפקיד סמנכ"ל הסחר ישמש באופן זמני מנכ"ל מגה, מוטי קרן, למרות שוייסמן עצמו יסיים רשמית את עבודתו ברשת רק בתום השנה הנוכחית.

בהודעה שמסרה היום (ה') הרשת נכתב כי וייסמן "ימשיך ללוות את החטיבה המסחרית עד סוף השנה ויתמקד בהובלה של פרויקטים אסטרטגיים, במסגרת יישום התוכנית האסטרטגית החדשה של החברה".

ההשקה מתעכבת

וייסמן מצטרף לשני סמנכ"לים שכבר סיימו את תפקידם ברשת לאחר מינויו של קרן, ביניהם גם מתניה שוורץ, ששימש כסמנכ"ל התפעול ברשת.

תפקיד סמנכ"ל הסחר נחשב לאחד התפקידים הרגישים והחשובים ברשת שיווק, ונראה כי קרן יפעל לאייש את התפקיד באיש אמונו.

מאז כניסתו של קרן לתפקיד, הוא מינה את אלון שץ לתפקיד מנהל מגה בעיר. לשץ וקרן יש היכרות מוקדמת מיוניליוור, שבה שימש שץ כסמנכ"ל המכירות בזמן שקרן שימש בחברה כמנכ"ל. אלי גייר, שניהל את מגה בעיר, מונה למנהל מגה בול וזול בשפע.

לוייסמן יש ניסיון עשיר בענף הקמעונאות. הוא שימש בעבר בתפקיד סמנכ"ל סחר ברשת קלאב מרקט, טרם קריסתה. במהלך עבודתו של וייסמן ברשת מגה, הרשת השיקה את מגה בול והשיקה מותג פרטי, מהלך שהוביל וייסמן.

וייסמן אמר היום ל"גלובס": "הגיע הזמן שאעשה גם דברים אחרים. אני כאן עד סוף השנה, ואז אחליט לאן מועדות פניי".

אחד המהלכים שמוביל קרן הוא הסבת תת-רשת הדיסקאונט "מגה בול" לתת-רשת YOU, כשם מועדון הלקוחות של הקבוצה. יחד עם זאת המהלך מתעכב, ונראה כי הרשת החדשה תושק רק לקראת סוף השנה הנוכחית.