דיווח בצרפת: דורסי לי זיתוני ז"ל יואשמו בגרימת מוות

"לה-פיגארו": אריק רוביק וקלוד חייט, שנמלטו מישראל לאחר שדרסו למוות את לי זיתוני בספטמבר 2011, יואשמו גם בסעיפי אי-סיוע לאדם והימלטות מזירה, שעליהם הם עלולים לספוג עונש של 10 שנות מאסר וקנס של כ-150 אלף אירו

העיתון הצרפתי "לה-פיגארו" דיווח הערב (ה') כי אריק רוביק וקלוד חייט, שנמלטו מישראל לאחר שדרסו למוות את לי זיתוני בספטמבר 2011 - יישפטו בגין גרימת מוות.

השניים יואשמו עוד בסעיפי אי-סיוע לאדם והימלטות מזירה, שעליהם הם עלולים לספוג עונש של 10 שנות מאסר וקנס של כ-150 אלף אירו.

רועי פלד, חברהּ של זיתוני ז"ל, מסר: "לאחר מאבק של שנתיים, בתאריך העברי של התאונה - אני אכן שמח שמשרד המשפטים הצרפתי הצליח סוף-סוף לשים ידיו על שני הדורסים".

פלד הוסיף, כי הוא מקווה ש"משרד המשפטים הצרפתי יעמוד בהבטחתו ובהבטחות נוספות שקיבלנו מבכירי הממשל בצרפת להעמיד את השניים לדין על העבירה החמורה שביצעו ועל עבירות נוספות".

עוד אמר פלד כי "המשפט הפלילי הבינלאומי הולך להיות לא פשוט, ואנחנו מוכנים אליו עם כל הכוחות ומגייסים את כל המשאבים. אין לי ספק שיגיע היום ששני העבריינים יישבו מאחורי סורג ובריח - והמאבק שלנו ושל רבים מאזרחי ישראל יגיע לסופו".