נערת ליווי נאנסה, תבעה - ותפוצה ב-135 אלף שקל

צעירה שעסקה בזנות נאנסה ע"י לקוח שלה לשעבר ■ לאחר המקרה סבלה מידכאונות והתקשתה לתפקד - וביהמ"ש פסק לה פיצוי בגובה 135 אלף שקל

הלקוח אנס - ויפצה במאות אלפי שקלים: בת 23 שעסקה בשירותי מין בתשלום ותבעה את אחד הלקוחות שלה בגין נזקי גוף שגרם לה, תזכה בפיצוי של 135 אלף שקל.

מכתב האישום עולה כי לפני כ-3 שנים הגיע הלקוח לדירתה של הצעירה על מנת לשלם לה על מפגשים קודמים שערך עמה. באותו המפגש הוא הביא עמו כסף שהיה חייב לה מפגישות קודמות - וגם בקבוק יין. לאחר שמסר לה את הכסף שהיה חייב לה, ביקש ממנה לקיים איתו יחסי מין - והיא סירבה וביקשה ממנו לעזוב את דירתה. סירובה בא לאחר שהוא החל להכותה בראשה ולנשוך אותה בגבה, תוך שהוא אומר לה שהוא אוהב אותה ורוצה "להצילה מחייה".

איים על הצעירה: "אני אחזור לפה - ואת גמורה"

על-פי כתב האישום, הלקוח המשיך בשלו, התפשט והחל להפשיט גם את הצעירה. הוא הכניס את ידו מתחת לחולצתה, תפס אותה בחוזקה וגרר אותה לחדר השינה, תוך שהיא מבקשת ממנו להניח לה ולעזוב את הדירה. לאחר שהפשיט אותה בכוח, הוא נשכב מעליה וניסה לבצע בה את זממו.

לדברי הצעירה, הלקוח אמר לה שהוא אוהב אותה, משתגע מהמחשבה שגבר אחר ייגע בה ומעדיף את מותה על פני האפשרות שתהיה עם גברים אחרים. היא המשיכה להתנגד למעשיו, נשכה אותו בכתפו - והצליחה לשלוח הודעת SMS למכר שלה בה ביקשה ממנו עזרה.

כשהגיע חברה של הצעירה למקום, הוא הצליח להדוף את הלקוח מחוץ לדירה לאחר מאבק ביניהם. לפני שעזב את המקום איים על הצעירה ואמר: "את גמרת על החיים שלך, ואין לך יותר מה להישאר בבית הזה. אני אחזור לפה - ואת גמורה".

"הלקוח ניצל את חולשתה - וחולל את גופה של הצעירה"

הגבר הואשם באינוס, ניסיון אינוס, ניסיון לבצע מעשה סדום ומעשה מגונה. כמו כן הוא הואשם גם באיומים. הושת עליו עונש של מאסר של 15 חודשים - ובנוסף, היה עליו לפצות את הצעירה ב-50 אלף שקל.

אלא שלאחר המקרה, הצעירה שנאנסה הצהירה כי חוותה תחושות קשות של עצבנות, חוסר יכולת להתרכז וחשה כ"מצורעת" - לכן הפסיקה את לימודיה והסתגרה למשך כשנה וחצי בביתה. לטענתה, כתוצאה מתחושותיה הקשות, איפשרה לגברים לממש פנטזיות סאדו-מאזוכיסיטיות, וכל תסמיניה חזרו והוחמרו.

לדבריה, היא חידשה את הטיפול הנפשי לאחר המקרה כיוון שהיא עדיין חווה סיוטים, דיכאונות, חרדה והימנעויות מזכרונות של אותו לילה.

עקב כך, בית המשפט קבע כי יש להגדיל משמעותית את הפיצוי לו הצעירה ראויה, וקבע כי על הגבר שאנס אותה לשלם לה 85 אלף שקל נוספים, בנוסף ל-50 אלף השקלים שכבר העביר לרשותה בפסיקת הפיצוי הקודמת.

"הפיצוי שנפסק אינו הולם את סבלה של המתלוננת ואת הסבל הרב שעברה", קבע בית המשפט. "התובע ניצל את חולשתה ושבירותה של התובעת כאדם וכמי שעוסקת בזנות מסיבות קשות בעברה. הוא ניצל את הסכמתה להכניסו לביתה ואז חילל את כופה ואת פרטיותה".