מגרשים למכירה לווילות ב-4.85 מיליון שקל ברמות השבים

המועצה האזורית דרום השרון מציעה למכירה בהליך של מכרז פומבי 4 מגרשים ביישוב היוקרתי ■ ניתן להקים 4 בתים צמודי קרקע על מגרשים בשטח ממוצע של 850 מ"ר

המועצה האזורית דרום השרון מציעה למכירה בהליך של מכרז פומבי 4 מגרשים ביישוב היוקרתי רמות השבים המיועדים להקמת 4 וילות עם בריכת שחייה. מדובר בשתי חלקות ברחוב הברושים 33 ו-29 ביישוב, הכוללות כל אחת 1.75 דונם, ועל כל אחת ניתן להקים שני בתים צמודי קרקע הכוללים מקסימום שתי קומות.

שטח הבנייה המקסימלי בכל חלקה עומד על 24% למגורים ולא יותר מ-250 מ"ר ליחידת דיור אחת. בנוסף מותרת הקמת בריכת שחייה לכל יחידת דיור בשטח מקסימלי של 12% משטח המגרש הפנוי, שנפחה לא יעלה על 150 מטר קו"ב.

למעשה ניתן להקים ארבעה בתים צמודי קרקע על מגרשים בשטח ממוצע של 850 מ"ר, כאשר מחיר המינימום של המגרשים נע בהתאם לשטחם, ועל-פי הערכת שמאית המקרקעין מיכל שימקביץ, ממשרד שמאות המרקעין ברק פרידמן כהן, בין 4.4-4.85 מיליון שקל.

בין תושבי רמות השבים ניתן למצוא אנשי עסקים כמו מייסד חברת בבילון נועם לניר, בעל השליטה בחברת סאנפלאואר רוני בירם, איש העסקים דורון קשוב, מנכ"ל מרכז הבנייה הישראלי ערן רולס, הזמרת דין דין אביב, והעיתונאית נירה רוסו.

במועצה האזורית דרום השרון הסבירו כי החלקות העומדות כיום למכירה הועברו לבעלות מועצה מקומית רמות השבים על-ידי בעליהם, כתוצאה מהליך הפקעה שבוצע בעבר, ומכח הסכם משנת 1992. עם איחוד מועצה מקומית רמות השבים עם מועצה אזורית דרום השרון בשנת 2004, נרשמו החלקות על שם דרום השרון. עוד נמסר מהמועצה כי השימוש בהכנסות המועצה ממכירת החלקות יעשה בהתאם להוראות החוק ולאישור משרד הפנים.