ABC האמריקאית תפיק פיילוט לפורמט של רשת "בלתי הפיך"

אולפני סוני יפיקו את הפיילוט לסדרה, שתיקרא בארה"ב "Irreversible", ויוצרת הסדרה סיגל אבין תהיה במאית וכותבת הסדרה בגרסתה האמריקאית

רשת ABC האמריקאית רכשה את הפורמט של זכיינית ערוץ 2 רשת, "בלתי הפיך", ותפיק ממנו פיילוט. אולפני סוני יפיקו את הפרק לסדרה, שתיקרא בארה"ב "Irreversible", ויוצרת הסדרה סיגל אבין תהיה במאית וכותבת הסדרה היחידית בגרסתה האמריקאית - מהלך יוצא דופן בכל הקשור לפורמטים ישראלים שנמכרים לשוק האמריקאי.

אבין, שיצרה את הסדרה יחד עם העיתונאי רענן שקד, תביים את הסדרה בצורה דומה לזו שביימה את הגרסה הישראלית בכיכובם של עדי אשכנזי ומולי שולמן, כאשר היא מספקת את מסגרת הסצנה, והשחקנים מאלתרים בעצמם את עיקר הטקסט על-פי ההנחיות.

אבין תשמש כ-Show Runner שתוביל את הסדרה ועלילתה בגרסה האמריקאית. רשת תהיה מפיקה שותפה עם אולפני סוני ועם חברת ההפקה של פיטר טולאן ("מרפי בראון", "הצילו!", "לארי סנדרס"), שישמש מפיק בפועל לצד אבין ורשת.

בהתבסס על הפורמט הישראלי, העלילה בגרסתה האמריקאית תעקוב אחרי בני זוג קרייריסטיים נרקסיסטיים ומאמציהם לשלב בין עולמם החדש כהורים טריים לבין עולמם הישן.

רשת הזמינה עונה שנייה של הסדרה, שעתידה לצאת להפקה עוד השנה על-ידי "יולי אוגוסט הפקות" שהפיקה גם את העונה הראשונה.

הפיילוט של "בלתי הפיך" הוא הפיילוט הרביעי המבוסס על פורמטים של רשת שיצולם השנה עבור רשת אמריקאית. השנה צולם פיילוט של "החיים זה לא הכול" עבור ABC, פיילוט של "משאבת הכסף" צולם בישראל עבור CBS, ובימים אלה מדווחים ברשת על צילומיו של פיילוט נוסף.

שרון גלבאום שפאן, מנהלת המחלקה הבינלאומית של רשת, הייתה אחראית על העסקה מטעם רשת, לצד אדם ברקוביץ מסוכנות CAA שייצג את רשת, את סיגל אבין ואת פיטר טולן בעסקה.

סמנכ"ל התוכניות של רשת, ארז בן-הרוש, מסר כי "הבחירה של ABC להפקת פיילוט ל'בלתי הפיך' ממלאת אותנו גאווה. הסדרה, שפותחה ברשת בראשות קובי גל רדאי, היא הצלחה גדולה לדרך ולעשייה שרשת חרטה על דגלה, פיתוח תוכן איכותי ומסחרי עם הפנים לעולם".

סיגל אבין מסרה כי "אחרי אין-ספור פגישות בארה"ב, יש לי תחושה שמצאנו את השותפים האידיאליים להצלחת הסדרה שם, ומקווה שהם יהיו לא פחות טובים מהשותפים המדהימים שיש לי בארץ - רענן שקד, איילון ריצ'קובסקי ורשת - שבזכותם כל זה קורה".