פנינה רוזנבלום משיקה אתר שידוכים "עם טיפול אישי"

רוזנבלום משקיעה 3 מיליון שקל באתר PninaLove, שמתאים גם לקהילה הגאה ולחרדים ■ מציעה הטבה ל-10 המתחתנים הראשונים - הגעה אישית שלה לחתונה עם מתנה ■ רוזנבלום: "זה משהו שאני מבינה בו, וזה גם משהו שעוזר לאנושות"

אחרי שהשיקה לא מזמן מזון לכלבים, אשת העסקים פנינה רוזנבלום פוזלת לעולם השידוכים ומשיקה אתר היכרויות בשם PninaLove. "שלוש שנים אני כבר עובדת על האתר הזה", מספרת רוזנבלום ל"גלובס". "אני בן אדם של אהבה, אני חושבת שכל העולם מסתובב סביב האהבה, ולא משנה כמה אתה עשיר או כמה אתה מצליח - אתה חייב את האהבה".

"פנינה לאב" מציע למשתמשים שלו להירשם באמצעות מילוי שני טפסים: אחד על עצמו והשני על התכונות שהוא מחפש בבן או בת הזוג. המשתמש ממלא את הטופס ומקבל לאחר סריקה של התוכנה הצעה ל-3 אנשים שיכולים להתאים לו ועד 12 אנשים בחודש. רוזנבלום מציעה לחברי האתר טיפים מיוחדים, צ'אטים איתה ביום קבוע ואירועים.

"לאנשים יש מצוקה אדירה למצוא את הנפש התאומה שלהם. יש היום מיליון פנויים ופנויות בארץ", אומרת רוזנבלום. "האתר שלי שונה מאתרים אחרים, בכך שלא צריך לשבת כל היום מול המחשב ולעבור תמונה תמונה. האתר מאוד דיסקרטי, לא רואים בו תמונות של אנשים. הוא פונה גם לחרדים, גם לקהילה הגאה, ויש אפשרות גם לקבל טיפול אישי ממני".

הכוונה בטיפול אישי היא לשירות פרימיום בו רוזנבלום היא המייעצת האישית לחיפוש בן/בת הזוג.

הרעיון לאתר הגיע לדברי רוזנבלום כבר לפני 3 שנים. "בהתחלה חשבתי לעשות משרד שידוכים, אבל הבנתי שאני חייבת להיות עדכנית, והחלטתי לעשות אתר אינטרנט".

לרוזנבלום אין כוונה לפנות לעולם הסטארט-אפים או הטכנולוגיה. "אתר היכרויות זה הדבר היחיד שדיבר אליי, זה משהו שאני מבינה בו, ורציתי נושא שידבר אליי. זה גם משהו שעוזר לאנושות", היא אומרת.

בחודש הראשון החברות באתר תהיה ללא תשלום, כאשר המחיר לאחר מכן עדיין לא נקבע. "אחרי חודש נחליט, השירות יהיה יותר זול מאתרים אחרים", אומרת רוזנבלום. "אני צריכה שיהיה לי מאגר נתונים גדול, ולכן אני מציעה את האתר בחודש הראשון בחינם".

רוזנבלום משקיעה באתר 3 מיליון שקל ומציעה גם מתנה מיוחדת ל-10 המתחתנים הראשונים - הגעה אישית שלה לחתונה עם מתנה.

רוזנבלום היא המשקיעה היחידה באתר. "גם בעסק שלי אני 100%. החברה שלי פועלת בהרבה מאוד תחומים, כמו מצעים, הלבשה תחתונה וגרנולה".

ענף אתרי ההיכרויות נחשב לעמוס במיוחד. בימים האחרונים השיק ג'ו שפירא שייסד את אתר JDate את האפליקציה FiiX, ושני היזמים דרור לווי ומיטל צפרוני הקימו אתר היכרויות חדש בשם קומה סנסה.