שינויים בצמרת פרטנר: נעמה גת מונתה לסמנכ"לית השיווק

גת, שכיהנה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של בנק מזרחי-טפחות, תחליף בתפקיד את צביקה שיינפלד שעובר לנהל את חטיבת הקמעונאות החדשה

שינויים בצמרת פרטנר: כחצי שנה לאחר שמונה באופן רשמי לתפקיד סמנכ"ל השיווק של פרטנר, עובר צביקה שיינפלד לנהל את חטיבת הקמעונאות החדשה שמקימה החברה. במקומו מונתה נעמה גת, שכיהנה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של בנק מזרחי-טפחות.

שמה של נעמה גת הוזכר זה מזמן כמועמדת להחליף את יעקב קדמי, אך המינוי לא יצא אל הפועל, ושיינפלד - שמרגע שהגיע לפרטנר סומן כמחליף - קיבל את התפקיד. כעת, משהוחלט על הקמתה של חטיבה קמעונאית, הוחלט להעביר את שיינפלד לניהול החטיבה החדשה ולהביא את גת לתפקיד סמנכ"ל החטיבה המאוחדת.

בפרטנר דוחים על הסף את חרושת השמועות סביב השינויים ומציינים כי שיינפלד עובר לנהל פעילות חדשה בפרטנר, ותחתיו יעבדו כעת מאות אנשים, כך שמדובר מבחינתו בקידום אישי, ולכן אין לייחס שום חשיבות לעובדה שהוא עובר לתפקיד אחר חצי שנה בלבד לאחר שקיבל את תפקיד סמנכ"ל השיווק.

הקמתה של החטיבה הקמעונאית היא מהלך שעליו החליט מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו, בעקבות השינויים בשוק ציוד הקצה, שהובילו לצורך ביצירת התמחות פנימית, שתוביל להגדלת מכירות הציוד שירדו מאד בשנה האחרונה.