שווה להכיר: אתר חדש שמשדך חברים פנויים מהפייסבוק

האתר migo מאפשר למשתמש להתחבר עם חשבון הפייסבוק שלו ומציג במהירות נשים או גברים שהסטטוס שלהם ברשת החברתית מוגדר כרווק

לא מעט זוגות הכירו דרך מעגל החברים שלהם, בין אם זו חברה פנויה של אשתו של חבר או חבר פנוי של האח. אתר חדש של צמד יזמים ישראלים ידאג שלא תעברו את החגים לבד, והכול באמצעות שידוך ממוחשב.

האתר migo מאפשר למשתמש להתחבר עם חשבון הפייסבוק שלו ומציג במהירות נשים או גברים שהסטטוס שלהם ברשת החברתית מוגדר כרווק.

"ראינו איך אנשים מכירים באופן כללי, ושהיכרות דרך משפחה וחברים היא הרבה יותר חזקה ומשמעותית", מסביר מייסד האתר שי בלוך. "הרעיון היה לבטל את כל אתרי ההיכרויות שלא זזו כבר עשור ולא השתנו, ולקחת אותם לשלב הבא. אנחנו לא רוצים שימלאו טפסים אם אתה צמחוני או מה הגובה שלך", הוא מוסיף.

כדי להיכנס למאגר הפנויים-פנויות של migo, לא צריך להירשם, וגם לא חייבים להכיר אותו. האתר, כאמור, סורק את הרווקים והרווקות בפייסבוק לפי מאגר החברים ולפי הגדרת המצב המשפחתי בפרופיל האישי ברשת החברתית. המידע שמוצג למשתמש הוא מידע פומבי וציבורי בלבד, כמו תמונות, סרט/זמר אהוב ושם מלא - כך שמי שלא משתף עם כולם מידע כזה, לא ייחשף באפליקציה.

את יצירת הקשר ניתן לעשות באופן ישיר או לבקש מאחד החברים המשותפים בפייסבוק לעשות את ההיכרות, כשכל האינטראקציה מתרחשת באמצעות חשבון הפייסבוק. בנוסף, ובדומה לפעולת Poke בפייסבוק, ניתן להגיד היי למי מהפרופילים של הרווקים והרווקות שצצו דרך מיגו. אם המשתמש שולח היי בחזרה, כנראה שיש קליק ושווה להמשיך במלאכת החיזור.

כל חבר שמצרפים לפייסבוק, מגדיל את מאגר הרווקים ורווקות שיופיע במיגו - כאמור ללא קשר אם הצד השני נרשם גם הוא לאתר. בהמשך, מספר בלוך, הם מתכננים לאפשר לקהל להחליט אם אנשים שמופיעים במיגו הם באמת רווקים במציאות או שבדיוק התחילו לצאת עם מישהו או פשוט שכחו לעדכן סטטוס בפייסבוק. למעשה, החידוש באתר מיגו הוא העובדה שלא צריך להירשם לאתר כמו אתר היכרויות רגיל, אין צורך למלא טפסים והמאגר רחב במיוחד.

החברה גייסה עד כה 300 אלף דולר מקבוצת משקיעים בסן פרנסיסקו, שם גם השיקה החברה את המוצר ומתכוונת גם לצאת בקמפיין פייסבוק לתושבי האזור ומגילאי 18 ומעלה.

מאחורי האתר עומדים בלוך ועמית אלדר. עבור בלוך עצמו אין מדובר במיזם האינטרנטי הראשון. תחילה הוא הקים את אתר הילדים הפופולרי Tipo, אותה מכר כעבור כשנתיים במיליוני דולרים בודדים לחברת סמייל מדיה. בהמשך הקים את חברת Tweegee, שמפעילה רשת חברתית לילדים במדינות כמו ארגנטינה, רוסיה ואיטליה, וגייסה 6 מיליון דולר. לפני כחצי שנה עזב בלוך את תפקיד המנכ"ל, וכעת הוא עובד על Migo ועל מיזמים אחרים.