שלומי ברכה ורועי ורמוס יקימו קרן גידור

אריק יוגב, שינהל את כל פעילות החיסכון ארוך הטווח של בית ההשקעות, יחליף את ברכה, שביקש לעזוב את פסגות על מנת להקים את קרן הגידור עם ורמוס

רועי ורמוס, לשעבר מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, חוזר לשוק ההון. ורמוס יקים קרן גידור עם שלומי ברכה, מנכ"ל פסגות גמל ופנסיה ומנהל ההשקעות הראשי של בית ההשקעות, שיסיים את תפקידו.

ורמוס, נזכיר, נעדר משוק ההון מאז 2010 בעקבות פרשת תיק הנוסטרו בפסגות, שהובילה בין היתר לפיטוריו מבית ההשקעות. תיק החקירה נגדו נסגר לפני חודש ללא הגשת כתב אישום.

קרן הגידור של ורמוס וברכה תתמקד בהשקעה באג"ח חברות שנקלעו להסדר חוב, תחום בו השניים מתמחים.

מי שככל הנראה יחליף את ברכה בתפקידו כמנכ"ל הגמל של פסגות הוא אריק יוגב, שינהל את כל פעילות החיסכון ארוך הטווח של בית ההשקעות. ברכה החליט לעזוב את בית ההשקעות הגדול בישראל, שמנהל כיום כ-170 מיליארד שקל ובראשו עומד חגי בדש, לאחר שבע שנים, כדי להקים את קרן הגידור. השינויים ייכנסו לתוקף בעוד כשלושה חודשים.

ברכה נחשב לגורם ותיק ומוערך בבית ההשקעות ובתעשייה כולה. לפני כשנה הוא מונה במקום בדש לתפקיד מנכ"ל חברת הגמל של פסגות, שמנהלת כיום כ-60 מיליארד שקל ונחשבת לגוף הגמל הגדול בישראל. קודם לכך כיהן כסמנכ"ל חברת הגמל והפנסיה של בית ההשקעות.

בכיר שלישי שעוזב

ברכה הוא הבכיר השלישי בפסגות שמודיע על עזיבתו בחודש החולף. לפני כשבועיים הודיע הסמנכ"ל הבכיר אריק פרץ, מי שריכז את פעילות התחום הפנסיוני וכן את ניהול המטה של פסגות, על עזיבתו.

גם הילה מדינה-שטבהולץ, שבשנים האחרונות משמשת כסמנכ"לית פרויקטים בבית ההשקעות (וקודם לכן הייתה העוזרת האישית של מנכ"ל פסגות לשעבר, רועי ורמוס), צפויה לעזוב את פסגות ולעמוד בראש לשכתה של מנכ"לית משרד האוצר.

לאחרונה השלים פסגות את רכישת פעילות ביטוח החיים של חברת הביטוח שירביט, והפך לבית ההשקעות הראשון שנכנס לתחום הביטוח. את פעילות הביטוח של פסגות יוביל כאמור אריק יוגב, שעזב לאחרונה את תפקיד המשנה למנכ"ל מגדל, ובעוד מספר שבועות ייכנס לתפקידו החדש, כאחראי על פעילות החיסכון ארוך הטווח של בית ההשקעות.