סתיו לוהט: קבלו את הבשורה האופנתית של העונה - הצבע האדום

הצבע האדום הוא אחת הבשורות העזות והבולטות במגמות האופנתיות של הסתיו הקרוב ■ עפים על השלכת, כתבה ראשונה בסדרה

מהו סתיו אופנתי בלי להיט גדול של צבע? קשת הגוונים של האדום בקולקציות הסתיו, הפכה את הצבע הלוהט מתוספת מינורית לעניין מרכזי שלא ניתן להתעלם ממנו העונה, בעיקר בזכות הפרשנות העיצובית והתרגום הפרקטי שזכה לה על ידי מיטב המעצבים.

בסקאלת הגוונים הוורסטילית של הצבע החושני והסקסי הזה, השתמשו המעצבים בדרכים שונות - חלקם, כמו ברברי וגוצ'י, העדיפו מראות דרמטיים ומלאי תעוזה בנימות עמוקות יותר, בחלקם, כמו במותג הדנים דיזל, האדום הבוהק שימש בסיס לפריטים בודדים שתיבלו מערכות לבוש משוחררות יותר. כך או כך, מדובר בצבע חד ומוחצן שאינו מיועד לביישניות והמאופקות שביניכן, לצבע הזה יימשכו נשים נועזות, בעלות ביטחון עצמי, המבקשות להביע אמירה חזקה ומוחצנת גם בסגנון הלבוש האישי שלהן.

אז איך לובשים את זה? פריטי לבוש אדומים יחמיאו לכל סגנון לבוש. אלה שנרתעות משילוב הצבע בבגדים עצמם, מוזמנות לבחור בו כצבע ממריץ לאביזרים משלימים כמו תיקים, נעליים, חגורות או שעונים ובכך לתרגם את המגמה למלתחה הנשית באופן אלגנטי, מתון ומאופק יותר.

כדאי לזכור: סוד ההצלחה של מראה צבעוני אופנתי, טמון במינונים מדויקים: בסביבת עבודה רשמית ומאופקת, כדאי לשמור את המראה הצבעוני לשעות הפנאי. בסביבת עבודה צעירה ומשוחררת, כדאי לשמור על מינונים נכונים של הצבע. חשוב לא להשתולל עם טרנדים. הצבע האדום יכול להיראות אופנתי אבל אם את לא מרגישה בו בנוח, כדאי לוותר.

פריטי לבוש אדומים בגוון בוהק יחמיאו לבעלות עור כהה יותר, לעומת פריטים בגוון אדום עמוק שיחמיאו לבעלות גוון עור בהיר.

כל סגנון לבוש נוח ייראה ייחודי בתוספת פריט אדום קטן, כמו צעיף, חגורה, נעליים או שעון, שישדרגו את המראה ברגע.

למראה מחויט אפשר לשלב את הצבע בתכשיט, תיק או בז'קט. למראה קז'ואל הכול הולך: מכנסיים, טי שירט, סניקרס וכו'.

סתיו אדום לכולכן.