קובאן תפוצה ב-230 אלף ד' בפרשת יוגב אוחיון

מכבי ת"א הוציאה הודעה רשמית על סיכום שהושג בין הצהובים, אוחיון ובין הקבוצה הרוסית; כזכור, בחודש שעבר פסקה פיב"א כי אוחיון הוא שחקן חופשי

הסכסוך בין מכבי ת"א לבין לוקומוטיב קובאן סביב פרשת יוגב אוחיון הסתיים באופן רשמי. היום (ד') הודיעה מכבי ת"א כי בין שלושת הצדדים הושג סיכום לפיו תפוצה הקבוצה הרוסית בסכום של 230 אלף דולר.

כזכור, הסכסוך בין הצדדים החל בקיץ 2012 כאשר הרוסים טענו כי החתימו את יוגב אוחיון בשורותיהם ואף העבירו למכבי ת"א את סכום השחרור המוסכם בחוזהו בסך 200 אלף דולר. מאוחר יותר אוחיון חזר בו, והמשיך לשחק במדי מכבי ת"א כאשר הרוסים ממשיכים לטעון לכל אורך העונה כי בקיץ 2013 אוחיון יהפוך אוטומטית לשחקן שלהם. אלא שבחודש שעבר פסקה פיב"א כי אוחיון הוא שחקן חופשי, מה שסלל את הדרך עבורו להחלטה להישאר במדי הצהובים.

לאחר פסיקת פיב"א נותר למכבי ת"א, אוחיון וקובאן לפתור את סוגיית הפיצוי אותו תקבל הקבוצה הרוסית. היום, כאמור, פרסמו הצהובים, כי "מכבי אלקטרה ת"א, לוקומטיב קובאן ויוגב אוחיון מאשרים כי הושג הסכם פשרה בין שלושת הצדדים, לפיו סכום של 230,000 דולר ישולם לקובאן. שלושת הצדדים מאשרים בזאת כי לא יהיו להם טענות כלפי צד כלשהו".

מכבי ת"א וקובאן ייפגשו כבר בשלב המשחקים הראשון של היורוליג, אחרי ששובצו באותו בית.