חברת רוטשטיין נכנסת לראשונה לתחום תמ"א 38

החברה החלה לקדם פרויקט ראשון בעיר רמת-גן ■ מדובר בבניין מגורים ישן ברחוב תש"י, בן 21 דירות, אשר בנוי על מגרש בשטח כ-950 מ"ר

תחום התמ"א 38 ממשיך לקרוץ ליזמים הגדולים ולחברות הבורסאיות. לאחר כניסת מספר חברות גדולות לתחום בשנים האחרונות, החליטה חברה נוספת לעשות את הצעד - חברת רוטשטיין.

החברה נכנסת לראשונה לתחום, והיא החלה לקדם פרויקט ראשון בעיר רמת-גן. מדובר בבניין מגורים ישן ברחוב תש"י, רחוב הממוקם במערב העיר, לא רחוק ממתחם הבורסה ליהלומים ונתיבי איילון. בבניין 21 דירות, והוא בנוי על מגרש בשטח כ-950 מ"ר.

בכוונת החברה לקדם תוכנית על-פי התיקון השני של תמ"א 38 המאפשר הריסה ובנייה מחדש של הבניין. על-פי התוכנית, בכוונת החברה לבנות בניין חדש שיכלול עד 60 דירות חדשות בשטח בנוי של כ-5,200 מ"ר בתוספת חניון תת קרקעי.

החברה דיווחה לבורסה כי נכון להיום הושגה חתימתם של רוב בעלי הדירות בבניין וכי מחזור המכירות הצפוי בפרויקט, אם וכאשר ייצא לפועל, יעמוד על כ-50 מיליון שקל בתוספת מע"מ.

חברת רוטשטיין, המנוהלת על-ידי אבישי בן-חיים, בונה למגורים ברחבי הארץ. בעלי המניות העיקריים בחברה הם משה אזרבט, תושב מקסיקו (כ-24%), שמואל לבייב (כ-21%), מוריס מלכה (כ-9%).

מהחברה נמסר כי "מדובר בפרויקט תמ"א ראשון של החברה. תכנון הפרויקט החל, כמו גם הליכי אישורו בוועדות. אנו מעריכים כי הבניין ייהרס תוך שנה".