קונדואיט על המיזוג עם פריון: "זה לא ספרינט אלא מרתון"

בכירי החברה קיימו מסיבת עיתונאים והתייחסה לעסקת המיזוג עם פריון ■ גו'זף מנדלבאום: "אנחנו לא בלחץ, שתי החברות רווחיות ונעשה את זה באופן מסודר"

לאחר שהודיעה היום (ב') על עסקת המיזוג עם חברת פריון נטוורק , קונדואיט, בניהולו של רונן שילה, כינסה מסיבת עיתונאים בה התייחסו בכירי החברה לעסקה. 

"קונדואיט קיבלה החלטה לפני 12 חודשים לפצל את העסקים לשניים. התחלנו לחפש איך אפשר למנף את הפעילות של Client Connect בצורה הכי טובה ונפגשנו עם המון חברות פוטנציאליות למיזוג", אמר נציג הדירקטוריון, מייקל אייזנברג. "החיבור עם פריון הגיע על רקע היכרות אישית עם מנדלבאום. הייתה הבנה שאנחנו חולקים ערכים דומים, ציונות וגם איזו חברה תשמור על ניקיון כפיים בתעשייה שהולכת ומתלכלכת וגם בצורה שתטיב עם העובדים", הוא הסביר.

"ביחד עם העובדים והכישרון של חטיבת client connect, אני בטוח שאפשר לעשות משהו גדול כאן, שכולנו נהיה גאים בזה עוד כמה שנים", אמר מנדלבאום. "זו הייתה המטרה כשהגעתי לפריון לפני שלוש שנים - לבנות חברה גדולה".

אייזנברג הסביר כי ההחלטה על הפיצול בקונדואיט הגיעה לאור ההחלטה להתחיל ולפעול בתחום שקשור למשתמשי קצה, ושלא ממש התחבר לעסקי הליבה של קונדואיט. "מאוד קשה לעשות את שני הדברים יחד", הוא אמר.

מנדלבאום הסביר את לוח הזמנים של העסקה: "בעוד שלושה שבועות תישלח הודעה לבעלי המניות ובנובמבר תיערך אסיפת בעלי מניות. די בטוח שנקבל שם אישור. עד סוף דצמבר נקבל אישורים מהמדינה ומארה"ב. בסוף דצמבר נעשה את הפיצול בקונדואיט ובתחילת ינואר נסגור סופית את העסקה. עד אז החברות ימשיכו להתנהל כרגיל". עוד הוסיף כי "אנחנו לא בלחץ, שתי החברות רווחיות ונעשה את זה באופן מסודר. זה לא ספרינט אלא מרתון".

אייזנברג התייחס לשווי של החברה הממוזגת לאור העובדה שעד כה כלל עסקי קונדואיט הוערכו בשווי של כ-1.4 מיליארד דולר. "השווי פורסם בכלי התקשורת ואנחנו לא אמרנו כלום באופן רשמי. מעבר לכך, החברה חילקה דיבידנד מאוד גדול אז באופן אוטומטי שווי החברה יורד", הוא הסביר. "נראה איך השוק יגיב. אני מאמין שהמחיר יעלה עד שהעסקה תיסגר סופית אבל המילה האחרונה תיאמר בעוד שנה-שנה וחצי".

באשר לעתידה של קונדואיט, שתישאר לאחר הפיצול, אמר אייזנברג: "קונדואיט תישאר עם הרבה הרבה מזומנים. זה עסק שצומח בקצב מסחרר. אמנם הם התנהלו כסטארט-אפ אבל הם לא יצטרכו לגייס כסף - אלא רק אם הבנק יעלה באש", סיכם בצחוק.