הכנסות הפיי-פר-ויו של "קרב העשור": למעלה מ-150 מיליון דולר

כ-2.2 מיליון בתי אב בארה"ב רכשו לצפייה את קרב האיגרוף בין פלויד מייוודר לאלבארז, שהפך למכניס ביותר בהיסטוריה מסעיף זה

"קרב העשור" בין פלויד מייוודר לסול "קאנלו" אלבארז, שנערך בשבת האחרונה בלאס וגאס והסתיים בניצחון מוחץ של מייוודר, הפך למכניס ביותר בכל הזמנים ממכירת פיי-פר-ויו (PPV) בארה"ב.

רשת Showtime (מבית CBS), ששידרה את הקרב ב-PPV, הודיעה אתמול (ה') כי בתום ספירה ראשונית, מתברר כי מחזור הכספים מסעיף זה נאמד כבר עתה ב-150 מיליון דולר, במה ששובר את השיא שנרשם ב-2007, עת התאגרף אותו מייוודר מול אוסקר דה לה הויה, בקרב שהכנסות ה-PPV שלו הסתכמו בסופו של דבר ב-136 מיליון דולר.

מבחינת כמות בתי האב בארה"ב שרכשה את הקרב לשידור, הניצחון האחרון של מייוודר על אלבארז עדיין מפגר מעט מאחורי זה שהשיג האמריקאי מול דה לה הויה: נרכש לצפייה על-ידי 2.2 מיליון אמריקאים, לעומת 2.48 מיליון בקרב ב-2007. יחד עם זאת, נתונים אלו עדיין יכולים לעלות כלפי מעלה, לאחר ש-Showtime תסיים את הספירה של "קרב העשור".

במגזין "פורבס" מפרסמים כי לאור נתוני ה-PPV הנוכחיים, התשלום האישי שיאסוף מייוודר מהקרב יעמוד על קרוב ל-80 מיליון דולר (סכום המינימום שהובטח לו לפני הקרב עמד על 41.5 מיליון דולר). בכך, הוא יחצה את רף ה-350 מיליון דולר הכנסות מהקריירה שלו, במהלכה ניצח את כל 45 הקרבות בהם השתתף.