עוד 47.5 מיליון אירו לשק המזומנים של כריסטיאנו רונאלדו?

דיווחים: אחרי שקיבל את השכר הגבוה בעולם לכדורגלן מריאל מדריד, הכוכב הפורטוגלי יאריך את חוזה החסות האישי עם נייקי תמורת הסכום הנ"ל

כריסטיאנו רונאלדו חתם החודש על חוזה חדש בריאל מדריד, במסגרתו ירוויח כ-17 מיליון אירו נטו לעונה עד ל-2018, לפני בונוסים, ובסך הכל למעלה מ-85 מיליון אירו במשך חמש שנים - במה שהפך אותו אוטומטית לכדורגלן בעל השכר הגבוה בעולם. כעת, הכוכב הפורטוגלי על-סף הארכת חוזה גם עם נייקי, בעסקה שתכניס הון עתק נוסף לכיסו.

אתר goal.com מפרסם כי CR7 וחברת ציוד הספורט האמריקאית יחתמו בחודשים הקרובים על הסכם חדש ביניהם, במסגרתו ימשיך רונאלדו לשמש כפרזנטור של נייקי. החוזה הנוכחי בין הצדדים מסתיים ב-2014, ושוווה כ-6 מיליון אירו בשנה. החוזה החדש אמור להכניס לו כ-9.5 מיליון אירו בשנה, ובסך הכל 47.5 מיליון אירו.

על-פי מגזין "פורבס", רונאלדו הכניס ב-12 החודשים שהסתיימו ביוני 2013 כ-32.5 מיליון אירו, כשיותר ממחצית מהסכום מיוחס לנותני החסות והמפרסמים שלו, ומהזכויות המסחריות שלו (מכירת מרצ'נדייז של ריאל מדריד הקשור אליו). סכום זה דירג אותו רק במקום התשיעי ברשימת הספורטאים המרוויחים ביותר בספורט העולמי של "פורבס", אך החוזים החדשים שלו צפויים ללא ספק להקפיץ אותו כמה מקומות בדירוג בשנים הקרובות.

כך "צדה" נייקי את כל הספורטאים הגדולים:‏‎

‎כדורגל: רונאלדו, ניימאר, וויין רוני, זלאטן איברהימוביץ', פרנק ריברי

‏כדורסל: קובי בראיינט, לברון ג'יימס, קווין דוראנט

טניס: רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, מריה שראפובה, סרנה וויליאמס

גולף: טייגר וודס, רורי מקלרוי‏