100 שקל לפופקורן וברד ב"דיסני על הקרח"

דלי פופקורן ב-50 שקל, צמר גפן מתוק ב-40 שקל וכוס ברד ב-40-60 שקל - אלה המחירים הממתינים לבאי המופע "דיסני על הקרח" הנערך בימים אלה בהיכל נוקיה

דלי פופקורן ב-50 שקל, "שערות סבתא" ב-40 שקל וכוס ברד ב-40-60 שקל - אלה המחירים הממתינים לבאי המופע דיסני על הקרח הנערך בימים אלה בהיכל נוקיה בתל-אביב.

המוצרים הללו מוגשים אמנם בכלי פלסטיק ממותגים עם דמויות דיסני, אבל לא מוצעת אלטרנטיבה לפופקורן רגיל או לברד בכוס פלסטיק חד-פעמית בלי דמותה של טינקרבל (60 שקל לכוס).

המופע המושקע, הנערך במסגרת סיבוב הופעות עולמי רווי דמויות דיסני, זוכה לביקורות חיוביות מאוד מהמבקרים. מחירי המופע, הנערך בהיכל נוקיה, הם בהתאם: ללא הנחות של מועדוני צרכנות או ועדי עובדים נעים המחירים המלאים בין 100 ל-400 שקל לכרטיס. אחרי הנחה המחירים נעים בטווח רחב של 60 עד 160 שקל.

בתרגום פשוט, משפחה בת 4 נפשות תשלם כ-500 שקל עבור מקומות הישיבה ברכישה מוזלת, או 1,000 שקל בממוצע דרך הקופות, כשעבור כיבוד משפחה ממותג כזו עשויה לשלם עוד 200 שקל. רוצים גם צילום למזכרת עם טינקרבל? התענוג הזה יסתכם ב-50 שקל.

במדור זה כתבנו לא מעט על המחירים המופקעים שנגבים מלקוחות שבויים במקומות בילוי ובמופעים, אולם נדמה כי הפעם השיא נשבר. כוס ברד במחיר הגבוה פי ארבעה מהקיוסקים בחוץ מלמד על העושק של הצרכנים השבויים. אמנם הברד הצונן מוגש בכוס ממותגת לעילא, אבל המחיר מעורר את זעמם של ההורים שמבקרים עם ילדיהם במופע.

כעת נותר לקוות שמי שיבקר שם בימים הקרובים לא ייכנע לתעריף השרירותי והמופקע שקבעה דיסני. בינתיים משחררים ההורים קיטור ברשת.

תגובת דיסני ישראל: "המופע 'דיסני על הקרח' של חברת פלד הבינלאומית, זכיינית דיסני לתחום המופעים, מביא לקהל הישראלי חוויה בסטנדרט בינלאומי, הכוללת תוכן, איכות וחוויה להורים ולילדים כאחד.

"חברת פלד היא גם זו האחראית הבלעדית לכל הפרטים המהווים את חוויית המופע, החל מהתפאורה והתלבושות המרהיבות ועד לכיבוד המוצע לצופים והאבטחה במקום, והיא זו הקובעת את מחירי הכיבוד והמוצרים הנמכרים ברחבי העולם".