הם יורים גם בנוצרים ובמוסלמים

נאחזים ב"כיבוש" כדי לטשטש שהטרור קשור בטבורו לאיסלאם

הם יורים לא רק ביהודים, אלא הם יורים גם בנוצרים, באירופאיים ובאסייתיים, גם בבני דתם. הכוונה כמובן למוסלמים. כאן המקום לעשות אתנחתא, ובשם ה"הגינות" לומר ש"לא כולם, כמובן". והמהדרין רשאים להוסיף "יש גם מוסלמים אחרים".

אז הנה שילמתי את החוב הזה, אבל אני לא בטוח שעשיתי צדק עם העובדות. מכיוון שגם אם העושים ב"מלאכה" הם מיעוט, הרי שהרבים אינם ממש פועלים נגדם, לא במעשה וכמעט גם לא במלל. ובמקרה זה השתיקה כמוה כהסכמה ועידוד.

שנאת המוסלמים, (לא כולם! אסור לשכוח) אינה קשורה במערות בחברון או במסגדים כאלה ואחרים. היא קשורה בדת שלהם. אז מה עושים עם הדבר הזה? מה הטעם לשאת ולתת עם פוליטיקאים כאלה ואחרים, רובם גם הם איסלאמים, כאשר הציבור שלהם, רובו ככולו, הולך בעקבות הדת המטיפה לאלימות נגד כל מי שאינו מוסלמי, בעצם. כולם כופרים וצריך לפוצץ להם את הנשמה.

הסכמים עם מוסלמים

אני לא רואה שהקטל האיסלאמי חסר הרחמים, ובעיקר חסר ההבנה, מסעיר אצלנו את הרוחות, או לפחות גורם למנהיגות לשבת ולשקול האם יש ערך להסכמים עם מוסלמים כאשר הבסיס שלהם הוא שנאה דתית, שהיא הנוראה בשנאות. מסתובבת אצלנו תיאוריה שאם גם אחרים חוטפים, זה ילמד אותם עם מי יש לנו, לכולנו, עסק. שעכשיו יידעו מי הטוב ומי הרע בסיפור הזה.

למי מפריע ה"כיבוש"?

אבל זה לא קורה. בעיני מדינאים רבים בעולם, בעיקר באירופה, שורש הרע הם ההתנחלויות, הבנייה בשטחים והמילה הנוראה מכולן: "הכיבוש". נאחזים במילה הזאת כדי לא לראות שהמוסלמים של ה"כיבוש" הם נגדם בדיוק כמו נגד ה"כובשים". שאין לזה קשר עם הגיון או עובדות. שהשנאה והטרור קשורים בטבורם לדתם.

האדמה שהם דורשים לעצמם קדושה משום שהדת אומרת זאת. הדת שלהם. והדת דורשת שנתיניה יילחמו למענה עד טיפת הדם והשכל האחרונה. ובהזדמנות הזאת גם באלה שהם "סתם" כופרים, כלומר הם סוגדים לאלוהים ונביאים שאינם אללה.

את זה יש להסביר, כל הזמן ובכל מקום. ולא שאביגדור ליברמן יעשה זאת, אלא אנשים שיודעים לגרום לציבורים הרלוונטיים להקשיב להם. לא יכול להיות - אסור שיהיה - שכאשר האש האסלמית פוגעת באחרים, אנחנו נשב ונחכה ונקווה שהם יבינו בעצמם. כי זה לא קורה. ראו מקרה קניה ומקרים רבים אחרים.

הם אוכלים גם סוסים

במסעדת "טורקיז" הגישו מנת בשר סוס. מנהלי המסעדה התנצלו. לא שלא נמסר על כך מראש לסועדים. לא על המאכל הברברי. מה השלב הבא? כלבים? חתולים? בשר אדם, אולי?