כריש תקף עובד צעיר בנמל אשדוד וקטע חלק מכף ידו

צוות מגן דוד אדום שהוזעק לנמל אשדוד העניק טיפול רפואי ראשוני לצעיר בשנות ה-20 לחייו, לאחר שהותקף על ידי כריש וחלק מידו נקטע ■ הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים איכילוב שבתל אביב

האם עובד בנמל אשדוד נפל קורבן לתקיפת כריש? צוות מגן דוד אדום שהוזעק הבוקר (א') למקום, פינה צעיר בשנות ה-20 לחייו לבית החולים איכילוב שבתל אביב לאחר שלדבריו הותקף על ידי הטורף הימי. לדברי הפרמדיקים, חלק מכף ידו נקטע. נסיבות האירוע נבדקות.

בחודש אפריל השנה דיווח תושב אילת כי ראה כריש בחוץ מפרץ השמש באילת. "הוא שחה ממש קרוב לאנשים, זה היה כמו מלתעות", סיפר איתן ברוך לחדשות 2 Online.

"יצאתי לחוף הים סמוך לשעה 12 בצהריים, ופתאום הוא הופיע", סיפר אז איתן ברוך, תושב אילת. "הייתי על החוף אז צילמתי אותו משם, זו פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה. כולם התחילו לברוח כמו בסרט 'מלתעות', הוא שחה ממש קרוב למתרחצים, כולל לילד. הם ברחו החוצה מיד כשראו אותו".

בניגוד לים התיכון, כרישים בים האדום אינם נדירים. הטמפרטורה הנמוכה יחסית של המים לצד אפשרויות המזון הרבות שקיימות בגלל נוכחות האלמוגים בים, הופכות את הים האדום לים אידיאלי לכרישים. הפעם האחרונה שבה הותקפו מתרחצים על ידי כרישים בים האדום אירעה בחורף 2010, אז נטרפה תיירת למוות על ידי כריש בשארם א-שייח שבסיני.