בקשה לייצוגית: איסתא העבירה פרטי נוסעים לכלל ביטוח

העותרים מבקשים לקנוס את החברות ב-100 מיליון שקל ■ לטענתם, לאחר שהזמינו כרטיסי טיסה לחו"ל מאיסתא, התקשרו אליהם נציגי מכירות של כלל ביטוח על מנת להציע להם לרכוש ביטוח נסיעות, מבלי שהסכימו לשתף את פרטיהם

בקשה לתביעה ייצוגית בהיקף 100 מיליון שקל נגד כלל ביטוח ואיסתא הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב. לטענת העותרים, לאחר שהזמינו כרטיסי טיסה לחו"ל באמצעות איסתא, התקשרו אליהם נציגי מכירות של כלל ביטוח על מנת להציע להם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל.

התובעים טוענים כי פרטיהם האישיים הועברו בכוונה תחילה וללא הסכמתם בין מאגר המידע של איסתא למאגר המידע של כלל ביטוח, תוך הפרה גסה של חוק הגנת הפרטיות.

הקבוצה אותה מבקשים התובעים לייצג הינם כל לקוחותיהם של איסתא וכלל ביטוח אשר פרטיהם האישיים הועברו ונסחרו על-ידן ונפגעו כתוצאה מכך.

התובעים מבקשים מבית המשפט להורות לאיסתא ולכלל ביטוח לפצות את חברי הקבוצה בגובה הנזקים שנגרמו להם בגין ביצוע העוולות האמורות בסך של 100 מיליון שקל או כל סכום אחר בהתאם לנתונים המצויים בחזקתן, ולהורות על צו המחייב את איסתא וכלל ביטוח לשנות תקנים ונהלים, כך שלא יפגעו עוד בפרטיות לקוחותיהן.