9.5 מיליון אירו נטו שכר בסיס; 600 אלף אירו עבור "התנהגות טובה"

נחשף החוזה המדהים של אדינסון קבאני בפ.ס.ז'; זכייה בליגת האלופות תעניק לו בונוס של 2.5 מיליון אירו

אדינסון קבאני, שעבר הקיץ מנאפולי האיטלקית לפ.ס.ז' הצרפתית בתמורה ל-64.5 מיליון אירו, העסקה השנייה הכי יקרה בחלון ההעברות האחרון בכדורגל האירופי (אחרי זאת שהנחיתה את גארת בייל בריאל מדריד תמורת 100 מיליון אירו), והיקרה ביותר בתולדות הליגה הצרפתית - ירוויח בעונה הקרובה בעיר האורות שכר בסיס של 9.5 מיליון אירו נטו. בנוסף, הוא יהנה משורה של בונוסים מפנקים. כך חושף העיתון "אל אובסרבדור", המתפרסם באורוגוואי, מדינתו של החלוץ - בפרסום שמסתמך על מקורות בצרפת.

המשמעות: קבאני יגרוף לפחות 47.5 מיליון אירו בחמש השנים הקרובות, במידה וכמובן יישאר בפ.ס.ז' תחת תנאי החוזה הנוכחי שלו.

מלבד שכר הבסיס, יהנה השחקן בן ה-26 ממענק בגובה 2.5 מיליון אירו במידה ופ.ס.ז' תעשה את הבלתי יאמן ותצליח לזכות בליגת האלופות. זכייה באליפות שנייה ברציפות של הקבוצה בליגה הצרפתית תוסיף 450 אלף אירו לחשבון הבנק של החלוץ; 220 אלף אירו נוספים הוא יקבל במידה של זכייה בגביע הצרפתי, ועוד 220 אלף עבור זכייה בגביע הליגה הצרפתי.

והנה הסעיף המעניין והמיוחד ביותר בחוזה של קבאני: 600 אלף אירו עבור "התנהגות טובה ועמידה בתנאי המשמעת מול חבריו לקבוצה והתקשורת", לפי הפרסום. מעט מפתיע, בהתחשב בעובדה שקבאני לא נחשב לאורך השנים לטראבל-מייקר.

עם זאת, קבאני לא יהיה המרוויח הכי גדול בפ.ס.ז' - תואר שעדיין יישמר לזלאטן איברהימוביץ', שמרוויח על-פי הדיווחים שכר בסיס של כ-14 מיליון אירו נטו לעונה.

קבאני, מלך השערים של הסרייה A אשתקד עם 29 כיבושים - פתח את הקדנציה שלו בפ.ס.ז' עם 5 שערים ב-9 הופעות.