העלאת השכר שתשאיר את ונגר 20 שנים רצופות בארסנל

"דיילי מייל": המנג'ר שמסיים את החוזה אצל מוליכת הפרמיירליג בתום העונה יקבל הסכם חדש, במסגרתו ירוויח 8 מיליון ליש"ט לעונה

ארסן ונגר, שמסיים בסוף העונה הקרובה את החוזה שלו כמנג'ר ארסנל, יקבל הצעה לחידושו לשלוש שנים נוספות, בתמורה להעלאה שנתית של 500 אלף ליש"ט. במסגרת ההסכם החדש בין הצדדים, ירוויח המאמן הצרפתי 8 מיליון ליש"ט לשנה. כך מפרסם ה"דיילי מייל".

המנג'ר בעל השכר הגבוה ביותר כיום בפרמיירליג הוא מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו (מקבל כ-8.5 מיליון ליש"ט בעונה). ונגר, 63, הוא המאמן בעל הוותק הגדול ביותר בליגה העליונה באנגליה: מדריך את ארסנל ברציפות מאז שנת 1996.

הקבוצה לא זכתה באף תואר מאז 2005 וזכתה לביקורות רבות בשנים האחרונות בשל התנהלותה בשוק העברות השחקנים, אך בעונה הנוכחית היא רכשה את כוכב ריאל מדריד, מסוט אוזיל, תמורת כ-42 מיליון ליש"ט (ההעברה השנייה הכי יקרה בתולדות הפרמיירליג, אחרי זאת של פרננדו טורס מליברפול לצ'לסי), ופתחה באופן פנטסטי את הליגה, בה היא מדורגת במקום הראשון לאחר שישה מחזורים. גם בליגת האלופות החלה ארסנל מצוין את העונה, עם שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים, כולל 2-0 מרשים על נאפולי האיטלקית השבוע.