האם ברגר קינג השיקה מהלך של מיתוג מחדש?

הרשת העלתה בימים האחרונים תמונות של לוגו חדש תחת השם Fries King ■ בשלב זה לא ברור אם מדובר במיתוג מחדש או בקמפיין טיזרי למוצרים חדשים

רשת המזון המהיר ברגר קינג החלה בימים האחרונים להעלות תמונות של לוגו חדש תחת השם Fries King, במהלך שנועד כנראה לקדם את מנות הצ'יפס דלי-הקלוריות החדשים של הרשת.

הרשת גם העלתה תמונות של מוצרים ממותגים חדשים ומדים של עובדים הנושאים את השם החדש. בשלב זה לא ברור אם אכן מדובר במיתוג מחדש של הרשת או בחלק מקמפיין טיזרי לקידום המוצרים החדשים.

העלאת התמונות במדיה החברתית זכתה לתגובות קשות, ורבים מהגולשים הביעו תמיהה לגבי השם החדש. שאלה נוספת שלא זכתה עד כה למענה היא האם מדובר במהלך אמיתי או בגימיק שנועד רק לקדם את המוצר החדש.

גולשים רבים טענו כי מדובר בקמפיין נקודתי, וזאת מאחר שהרשת לא החליפה את הלוגואים הרשמיים באתר או בעמודי המדיה החברתית.

הרשת סירבה להגיב לידיעה.