מנכ"ל "עכבר העיר" לשעבר מונה למשנה למנכ"לית אתר סלונה

לירון אברהם יהיה אחראי על התחום המסחרי ועל הפיתוח העסקי באתר ויעבוד תחת המנכ"לית אימי עירון

אתר סלונה מרחיב את השדרה הניהולית שלו מתוך מטרה להעמיק את שיתופי-הפעולה המסחרי במגזין הבלוגים לקהל הנשי.

אל האתר מצטרף לירון אברהם, שכיהן כמנכ"ל "עכבר העיר" עד למכירת 40% מהאתר לפרסומאי תמיר יולביץ'. אברהם יכהן כמשנה למנכ"לית אתר סלונה, אימי עירון, ויהיה אחראי על התחום המסחרי והפיתוח העסקי באתר.

אברהם, 35, בעל תואר שני במינהל עסקים, שימש בעבר כמנהל מחלקת התוכן השיווקי של רדיו תל-אביב.

"אני מוצא בסלונה ובמודל העסקי הייחודי שלה פוטנציאל אדיר במפה הדיגיטלית שבה התוכן היה ונשאר בקדמת הבמה", אמר אברהם.

עירון הוסיפה כי "לירון הוא מנהל בעל ניסיון רב בתחום התוכן והמדיה הדיגיטלית, ויחד נמשיך בצמיחה ובהתחזקות כגוף תוכן עצמאי מוביל לנשים בישראל".

הצטרפותו של אברהם היא חלק ממגמה באתר סלונה, בו פועלים כ-7,000 בלוגים, של חיזוק שיתופי-הפעולה המסחריים באמצעות התוכן באתר. עירון מצביעה על כך שהתפתחויות טכנולוגיות בענף האינטרנט מולידות מודלים חדשים בתחום.

"מותגים מסחריים מבינים יותר ויותר את הצורך בתוכן ואת העובדה שניצר להמיר אותו היום לפעולות שונות", אומרת עירון ומסבירה: "אם אתה מקים היום לבנק מסוים מתחם באתר ייעודי כמו סלונה, שבו 99% מהגולשים הם נשים, אז אתה יכול 'לסמן' אותן ולעשות עליהן Retargeting ולהמשיך להגיש להן פרסום רלבנטי במקומות אחרים שהן גולשות באינטרנט".

עוד אומרת עירון כי "אנחנו רואים, ונמשיך לראות גם בשנה הבאה, יותר גופים מסחריים שנכנסים לפעילות מסחרית באינטרנט, ותוכן הוא מקפצה טובה למקום של מכירות אונליין".

כך, בסלונה החלו בחודשים האחרונים לשתף פעולה עם חברת Glossy Box, מיזם קמעונאות של מוצרי טיפוח שנשלחים לבית הלקוח להתנסות. מצד אחד, סלונה מפיק תוכן רלבנטי למותג, ומנגד ניתן לגשת ישירות מסלונה ולרכוש מוצרים, כש-Glossy Box אחראית על הלוגיסטיקה.

עירון מוסיפה כי מגמה זו, של מכירות אונליין מצד מותגים מסחריים שקודם לא היו בזירה הזו, באה לידי ביטוי גם בהמלצות ובדיקות מוצרים על-ידי בלוגרים.

"אמנם לא מדובר במודל חדש, אך ברגע שמותג רוצה למכור באינטרנט, הוא חייב נוכחות גם במנועי החיפוש, כי הגולש יגיע אליו לרוב משם. ביקורות של בלוגרים הן דרך יעילה לייצר נוכחות במנועי החיפוש ולהביא את הגולשים לעמדת המכירה הווירטואלית", אומרת עירון.

לפי נתוני האתר, בסלונה גולשים מדי חודש כמיליון גולשים ייחודיים.