סמסונג ישראל: מעבדה לפיתוח אפליקציות לטלוויזיות חכמות

המעבדה תאפשר למפתחי אפליקציות לעבוד על מחשבים המריצים את סביבת הפיתוח של סמסונג לטלוויזיות (SDK) בגרסתה האחרונה ולבדוק את תפקוד האפליקציות על-גבי מגוון דגמי טלוויזיות

פיתוח אפליקציות לסמארט TV (טלוויזיות חכמות) עדיין נמצא בחיתוליו, כאשר המפתחים עדיין מעדיפים את עולמות הסמארטפונים והטאבלטים. מספר האפליקציות בשוק המקומי מצומצם מאוד ובחברות המסכים רוצים להגדיל את ההיצע, מה שיוביל לגידול במכירות הטלוויזיות.

סמסונג מובילה את שוק הסמארט TV בארץ עם פיתוח אפליקציות לטלוויזיות שלה. בנציגות הישראלית החליטו להקים את מעבדת הסמארט TV הראשונה בארץ, שמאפשרת למפתחי אפליקציות לעבוד על מחשבים המריצים את סביבת הפיתוח של סמסונג לטלוויזיות (SDK) בגרסתה האחרונה ולבדוק את תפקוד האפליקציות על-גבי מגוון דגמי טלוויזיות.

מפתחי אפליקציות לטלוויזיה נאלצים להסתפק בבדיקת המוצר שלהן על-גבי מדמה (אמולטור) במחשב, חוויה שאינה קרובה מספיק לתחושה האמיתית של הרצת האפליקציה על טלוויזיה עם שלט רחוק ביד.

כעת, מאפשרת המעבדה למפתחים להגיע ולבדוק את האפליקציות על גבי דגמי הטלוויזיה של החברה דרום קוריאנית. "אנו בסמסונג מאמינים כי המפתחים הם המשאב היקר ביותר מאחורי כל מכשיר חכם", אומר אביב הוד, מנהל תוכן טלוויזיות חכמות, סמסונג ישראל. "מסיבה זו השקנו גם פרויקט אקדמי נרחב, במסגרתו עובדים בימים אלו סטודנטים ברחבי הארץ על פרויקט גמר של אפליקציות לטלוויזיות החכמות".

המעבדה ממוקמת במשרדי החברה ביורופארק וזמינה לשימוש בחינם למפתחים. העבודה מתבצע בליווי אנשי סמסונג.