הי, זאת שלי. תענה! יום בחיי מתפקד למפלגת העבודה

כך ייעשה למי שמסנן את יו"ר העבודה: טלפונים שלא פוסקים עד שעונים, הודעות SMS רבות ומטרידות ועוד

תנו לנו, קוראים יקרים, לקחת אתכם ליום בחייו של מתפקד למפלגת העבודה. בבוקר - טלפון מחברת סקרים; בצהריים - טלפון מהמטה של ההוא עם אותן שאלות; אחר הצהריים - טלפון מהמטה של ההיא "רק כדי לברר למי תצביע". בין לבין מגיעות הודעות טקסט עלומות כמו "האמת, שלי נכשלה! כנסו ללינק!" ועלומות פחות כמו "שנה טובה, בידידות, נחמן שי", או סתם אינפורמטיביות כמו "סניף העבודה מזמין אותך".

עם כל זה אפשר להתמודד - בכל זאת, מי שהתפקד למפלגה צריך היה להביא בחשבון הצקות כאלה - אבל אז מגיעות השיחות המוקלטות. והשיחות האלה, כפי שהחליט לבדוק אחד המתפקדים, ממשיכות להטריד עד שעונים.

וכך חולף לו יומו של המתפקד המוצף, עם שיחות שלא מפסיקות להגיע גם בערב, לאחר שהוא חוזר מהעבודה, ונאלץ לצאת באמצע המקלחת, שמא שלושת הצלצולים הרצופים מגיעים מבן משפחה במצב חירום, רחמנא ליצלן. לא, הוא נרגע, זה שוב הטלפון הזה מהמפלגה. רגע, כל כך הרבה טלפונים - אולי היו"ר שלי יחימוביץ' עצמה נקלעה למצב חירום? הוא מחליט לענות ונרגע שוב: זו בסך הכול הזמנה "אישית" מוקלטת להשקת הקמפיין שלה.

בעבודה העדיפו שלא להתייחס לנושא, אז אנחנו רק נציע להם דבר אחד: לפחות תכוונו את המחשב להפסיק לצלצל אחרי שתי ממתינות, במקום להציק למתפקדים שלכם אפילו בזמן שהם בשיחה. עניין של נימוס אלמנטרי.