סמסונג הכריזה על גלקסי Round - סמארטפון עם מסך קעור

הסמארטפון כולל מסך מגע בגודל 5.7 אינץ' הכולל מבנה קעור בצדדים שלו, מה שמאפשר להטות את הטלפון על צידו כאשר הוא מונח על שולחן

כבר תקופה ארוכה טכנולוגיית המסך הגמיש לסמארטפונים נחשבת לדבר הבא. סמסונג היא הראשונה להכריז מכשיר הכולל מסך שכזה. דגם הגלקסי Round של היצרנית הדרום קוראינית הוצג השבוע לעיתונות. הסמארטפון כולל מסך מגע בגודל 5.7 אינץ' הכולל מבנה קעור בצדדים שלו, מה שמאפשר להטות את הטלפון על צידו כאשר הוא מונח על שולחן ולקבל תצוגה של שעה, שיחות ומסרונים.

הגלקסי ראונד מקביל ביכולות שלו לנוט 3 החדש, שיתחיל להימכר החל ממחר בארץ. מלבד גודל מסך זהה בטכנולוגיית SuperAMOLED, יש לו מעבד מרובע ליבות במהירות 2.3 ג'יגה הרץ, 3 ג'יגה זיכרון ומצלמה עם חיישן 13 מגה פיקסל. הסמארטפון נמכר כרגע רק בדרום קוריאה, כאשר אין תאריכי השקה עתידיים לאירופה או ארה"ב. המחיר גבוה מאוד: 1,000 דולר.

סמסונג היא לא היחידה שנמצאת במרוץ הטכנולוגי של מסכי מגע גמישים לסמארטפונים. חברת LG הדרום קוראינית הודיעה ביום ב' השבוע שהיא מתחילה בייצור המוני של מסכי מגע גמישים. החברת מייצרת מסך בטכנולוגיית AMOLED בעובי של 0.44 מ"מ. LG גם הודיעה שהיא מתחילה בייצור של סוללות גמישות שיתאימו לסמארטפונים גמישים וגם לשעונים חכמים. הסוללות החדשות עמידות נגד מים וגם פחות מתחממות מסוללות רגילות, מה שהופך אותן לפתרון טוב למוצרי טכנולוגיה לבישים.

הרכישות הבאות

אחרי שרכשה סמסונג את חברת בוקסי הישראלית בחודש יולי בסכום המוערך ב=30 מיליון דולר, החברה מתעניינת ברכישת חברות נוספות. על-פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל סמסונג מתעניינת ברכישת שני סטארטאפים ישראליים. העיתון מתבסס על מסמך פנימי של סמסונג, המספר שהחברת מתעניינת ב-Everything.me שפיתחה מנוע חיפוש לסמארטפון המסוגל להפוך את הסמארטפון לדינמי יותר בעזרת, כך שחיפוש של אומן מסוים ישנה את האפליקציות והרקע במכשיר לתאומות לחיפוש.

חברת אחרת היא Rouds המציעה אפליקציית שיחות וידיאו, המאפשרת לחלוק תוכן במהלך השיחה, כמו צפייה בקליפים וגלישה באינטרנט.