עדיין יוקרתי: מכבי ת"א מכרה את כל 20 תאי הצפייה בהיכל נוקיה

המחירים לשכירת תא נעים בין 75 ל-120 אלף ד'; החידוש השיווקי העונה: אפריקה ישראל מגורים תפרסם באמצעות צפלין שיתעופף ברחבי ההיכל

למרות שאת משחק הבית הראשון שלה העונה ביורוליג תעשה מכבי ת"א רק בעוד שבועיים (24 באוקטובר, מול הכוכב האדום בלגרד), השלים המועדון את משימת ההשכרה של כל 20 תאי הצפייה בהיכל נוקיה לעונת 2013/14. בסך הכל תכניס מכבי ת"א כ-2 מיליון דולר מהשכרת התאים, עבורם היא גובה בין 75 אלף דולר לעונה לתאים הזולים ביותר, ועד 120 אלף דולר לתאים הממוקמים במקומות הטובים יותר בהיכל.

ארבע חברות חדשות הצטרפו העונה למעגל היוקרתי של שוכרי התאים: בנק דה בינארי, בנק ההשקעות יו.אס.ג'י קפיטל, טמבור, וחברת הנדל"ן אדמה. מבין הבנקים הישראלים הגדולים, רק הפועלים ממשיך לשכור תא במשחקי מכבי ת"א, כשמבין חברות הסלולר נותרה רק אורנג'. עוד אפשר למצוא ברשימה את ענקיות התוכנה אורקל (Oracle) ומיקרוסופט.

כפי שפורסם לפני מספר שבועות ב"גלובס", חברת כרמל אולפינים - החברה הבת של בז"ן (שדייויד פדרמן מבעלי מכבי ת"א הוא אחד מבעלי השליטה בה) - החליטה שלא להשכיר העונה תא במשחקי מכבי ת"א, לראשונה מאז 2006.

זו העונה השביעית שמכבי ת"א משכירה תאי צפייה בהיכל נוקיה, במסגרת הסכם השכירות בינה לבין חברת היכלי הספורט בע"מ, המפעילה את ההיכל עבור עיריית ת"א. במסגרת ההסכם התחייבה מכבי ת"א לשלם כ-600 אלף דולר לעונה למשך 10 שנים, ובתמורה היא מקבלת אפשרות להשכיר 20 תאי צפייה.

גימיק שיווקי נוסף שיכניס מאות אלפי שקלים לקופתה של מכבי ת"א, יהיה בדמות צפלין שיעופף ברחבי היכל נוקיה. את החסות לצפלין רכשה חברת אפריקה ישראל מגורים. חברת סולגאר רכשה את אזור הפרסום בעיגול האמצע, בעוד שאת הפרסום בעיגולי העונשין רכשה חברת השילוח DHL. מי שירד העונה מהסד"כ של המפרסמים הוא הווינר, אחרי מספר שנים בהן השקיע מאות אלפי שקלים בפרסום במשחקי הקבוצה.

החברות ששוכרות תא צפייה בהיכל נוקיה במשחקי מכבי ת"א 2013/14

USG Capital
בנק דה בינארי
אדמה (נדל"ן)
טמבור
אורנג'
ידיעות אחרונות
מיקרוסופט
יוניליוור
איסוזו
בנק הפועלים
אוראקל
נגב קרמיקה
מולטילוק
HP
קרן הישג
כלמוביל
נטו אחזקות

* 3 חברות ביקשו להישאר בעילום שם