תקציב הפרסום של רשת הנעליים אוריג'ינלס עובר לפוקס-גורן-גלעדי

על-פי הערכות, בכוונת הרשת להשקיע 5 מיליון שקל בקמפיין מיתוג חדש

משרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת נעלי אוריג'ינלס. במכרז התמודדו 4 משרדי פרסום, ולשלב הגמר הגיע פרט לפוקס-גורן-גלעדי גם משרד הפרסום גיתם BBDO.

נתוני יפעת בקרת פרסום מראים כי אוריג'ינלס היא מפרסמת עם היקפי פרסום קטנים יחסית. התקציב התנהל בעבר כחלק מתקציבי אלשרד (השותפים ברשת) במשרדי פרסום כגון יהושע TBWA ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי, אך כמעט תמיד ההתמקדות הייתה במותג כזה או אחר של הרשת ולא ברשת עצמה.

עתה הוחלט לשים דגש על אוריג'ינלס כמותג, ולצורך זה לייצר קמפיין מיתוג שייצר מודעות לשם. על-פי הערכות, מתעתדת הרשת להשקיע במהלך זה כ-5 מיליון שקל.

רשת נעלי אוריג'ינלס פועלת כבר למעלה מ-15 שנים בייבוא ושיווק בלעדי של מותגי נעליים בינלאומיים מובילים, ביניהם ROCKPORT ,ECCO ,CAMPER ,Dr.Martens ,UGG Australia BIRKENSTOCK ועוד. לרשת 18 סניפים, 9 חנויות דגל של מותגים מסוימים ו-5 חנויות אאוטלט.