מי יאכיל את הח"כים? אין מתמודדים במכרז על מזנון הכנסת

הסכם הזיכיון של הקבלן שמפעיל את מזנון הכנסת נגמר ואף מתמודד לא הגיש מועמדות במכרז שפירסמה הכנסת ■ לאחר חזרתם של חברי הכנסת למליאה, הם יתבקשו לעבור בדיקות איידס במשכן

חברי הכנסת חוזרים מחר לפעילות לאחר חופשת הקיץ למושב החורף שיימשך כ-6 חודשים. אך נראה, כי אין אף אחד שרוצה להאכיל את נבחרי הציבור בישראל. הסכם הזיכיון של הקבלן שמפעיל את מזנון הכנסת נגמר ואף מתמודד לא הגיש מועמדות במכרז שפירסמה הכנסת - כך לפי דיווח של אריק בנדר ב"מעריב". בעקבות זאת, בכנסת שוקלים להפעיל שף עצמאי שיתפעל את המזנון עם עובדים מטעמו.

9 ספקים שונים רכשו את חוברת המכרז שפירסמה הכנסת, אבל אף אחד מהם לא הגיש מועמדות, ולכן עד שתתקבל החלטה לכאן או לכאן הוארך הזיכיון של הקבלן הנוכחי עד לתחילת שנה הבאה. אם לא יימצא פתרון עד אז, לא מן הנמנע שהמזנון של נבחרי הציבור יופעל ע"י עובדים של הכנסת.

בתוך כך, לאחר חזרתם של חברי הכנסת למליאה, הם יתבקשו לעבור בדיקות איידס במשכן. לפי דיווח של ירון קלנר ב"ידיעות אחרונות", הכנסת אישרה לקיים יום מרוכז של בדיקות לגילוי נגיף ה-HIV שגורם למחלת האיידס עבור חברי הכנסת והעובדים במשכן - וזאת במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הנושא. את התוכנית יזמו הח"כים חיליק בר (העבודה) ועדי קול (יש עתיד).