בכירי בית-החולים אלישע נעצרו בעקבות פרשת ההתעללות

מנהל בית-החולים אלישע, המנהלת האדמניסרטיבית וסגן מנהל מחלקת פגועי ראש נעצרו עקב פרשת ההתעללות בחולה חסרת ישע המאושפזת במוסד ומוגדרת כצמח

חוקרי משטרת חיפה עצרו הבוקר (ג') את מנהל בית החולים "אלישע", את המנהלת האדמניסרטיבית ואת סגן מנהל מחלקת פגועי ראש, בעקבות פרשת ההתעללות בחולה חסרת ישע בת 23 המאושפזת במוסד ומוגדרת "צמח" - כך דווח בגלי צה"ל.

עם מעצרם מסתכם מניין העצורים בפרשת ההתעללות בחולה חסרת הישע ב-8 בני אדם. בתום חקירתם של השלושה יוחלט אם לבקש להאריך את מעצרם. בשעה זו מבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של מנהל מחלקת פגועי ראש שנעצר אתמול (ב').

ממשטרת חיפה נמסר לגלי צה"ל כי מאז פרסום הפרשה הוגשו שתי תלונות נוספות מצד משפחות על התעללות ביקיריהם המאושפזים במצב קשה במקום.

בגלי צה"ל נחשף בשבוע שעבר כי תלונות על התעללות בחוסים נסגרות בקלות. המקרה המתוקשר ביותר הוא פרשת בית-החולים הפסיכיאטרי "נווה יעקב" - שלפני כחודשיים דווח לראשונה בתוכנית "מה בוער" כי למרות הזמן הרב שעבר מאז שנעצרו 13 עובדים ומנהלים במקום בחשד לשורה של עבירות מין והתעללות קשה בחוסים - דבר לא השתנה.

כל החשודים בפרשה הסתובבו אז חופשיים, והמצב הזה נכון גם היום, אבל לפחות אפשר לומר שהחקירה המשטרתית, 10 חודשים אחרי, הסתיימה. התיק הועבר כעת לפרקליטות, שם טרם התקבלה החלטה האם להגיש כתבי אישום.