בכירים בפובליסיס ואומניקום יחלו בקרוב בפגישות עבודה

על-פי הערכות, המיזוג בין ענקיות הפרסום יאושר ברבעון הראשון של 2014

בכירים בקבוצות הפרסום פובליסיס ואומניקום, שהודיעו לפני כמה חודשים על תוכניות המיזוג שלהן, יחלו בקרוב בפגישות עבודה. הפגישות לא יהיו רשמיות לגמרי, זאת לנוכח העובדה שהמיזוג עדיין לא אושר מבחינה רגולטורית, ושמאחורי הקלעים נעשית עדיין עבודה רבה בנושא זה.

הפגישה הראשונה צפויה להיערך ב-18 באוקטובר במלון 4 העונות במיאמי. מדובר בפגישה הרשמית הראשונה בין הצדדים, אם כי היא עדיין מוגדרת כלא פורמלית.

לטענת מקורבים, מדובר בכ-100 בכירים משתי הקבוצות, אשר רובם צפויים להיפגש בפעם הראשונה. לא מדובר רק בפגישות היכרות, ובכירים בקבוצות התבקשו להכין פרזנטציות הנוגעות לפעילות סוכנויות הפרסום ולמותגים שנמצאים בפורטפוליו שלהן.

הנוכחים יצטרכו כמובן להקפיד לגבי הדברים הנאמרים במפגש. עד אשר המיזוג יאושר, סוכנויות הפרסום משתי צדי המתרס הן עדיין מתחרות עסקיות. לפיכך, הן יצטרכו להיזהר שלא להציג או לחשוף מידע עסקי שעשוי לסייע למתחרים.

לא לחשוף מידע

מבחינה חוקית, היועצים המשפטיים של החברות העבירו הדרכה לנוכחים שלא לחשוף שום מידע שעדיין לא פורסם, כלומר לא לנסות לקדם את פרטי המיזוג. היועצים כבר העבירו הנחיות לגבי השיחות בדלתיים סגורות וגם במקרה זה, נאסר על הנוכחים לדון במיזוג עצמו, בתוכניות עתידיות או במידע עסקי מסווג.

על-פי הערכות, האישורים הנחוצים יתקבלו, והעסקה תיסגר סופית ברבעון הראשון של 2014.

אנליסט בדויטשה בנק, מאט צ'יסלר, אמר כי "ההנהלה של אומניקום מעריכה כי הדברים מתקדמים בקצב הרצוי. הבקשות לאישור הוגשו כבר במספר מדינות, והחברה נערכת להגשת מסמכים במדינות נוספות בעתיד הקרוב".

אומניקום
 אומניקום